Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, chciałam zareklamować odkurzacz kupiony 10.04.2023. Powodem jest migająca dioda, odkurzacz nie chce się naładować co uniemożliwia korzystanie z niego. Napisałam wiadomość do sprzedawcy poprzez formularz kontaktowy z pozycji zapytaj o zakup, żeby napisał mi jak wygląda proces reklamacyjny- czy sama mam nadać produkt kurierem, czy wysyłają swojego. Sprzedawca poinformował mnie, że jeśli akumulator nie działa to odrzucą mi reklamację ponieważ na akumulator dają 3 mce gwarancji. Weszłam więc w swój zakup żeby sprawdzić ofertę z dnia zakupu, ponieważ z tego co pamiętam, sprzedawca dawał na produkt 12 albo 24 miesiące. I tu pojawia się problem, dlaczego zamiast kupionej przeze mnie oferty za 179 zł, widzę zupełnie inny odkurzacz za prawie 1800 zł? Proszę o udostępnienie mi oferty z dnia zakupu bądź sprawdzenie, co tu się zadziało? Muszę zweryfikować przed wysłaniem towaru do sprzedawcy, co było w opisie przedmiotu. Nr zakupu:
268253a1-d7d3-11ed-baf6-9d070279130b
@MartkaMiedzinska gwarancję może se dawać 3 miesiące bo to jest dobrowolne świadczenie, składaj reklamację w dyskusji z tytułu rękojmi a ta jest 2 lata 😄
Klikając na link z kupionych powinno przenieść Cię do widoku z dnia zakupu !
@kostas11 dziękuję za informację. Co do oferty z dnia zakupu, klikam w nią w aplikacji a pokazuje zupełnie inny odkurzacz. To samo jest w linku na mailu z potwierdzeniem zakupu...
@MartkaMiedzinska olej to składaj reklamację z tytuły rękojmi 🙂 nawet jak była mowa o gwarancji jest to dobrowolne świadczenie i nie musisz z niego korzystać 🙂
Art. 43c 1. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
Poczytaj se jeszcze to 🙂
Art. 43d 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
Składaj reklamację z tytułu rękojmi, najlepiej z pomocą Allegro tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa