anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Widok oferty z dnia zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
MartkaMiedzinska
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, chciałam zareklamować odkurzacz kupiony 10.04.2023. Powodem jest migająca dioda, odkurzacz nie chce się naładować co uniemożliwia korzystanie z niego. Napisałam wiadomość do sprzedawcy poprzez formularz kontaktowy z pozycji zapytaj o zakup, żeby napisał mi jak wygląda proces reklamacyjny- czy sama mam nadać produkt kurierem, czy wysyłają swojego. Sprzedawca poinformował mnie, że jeśli akumulator nie działa to odrzucą mi reklamację ponieważ na akumulator dają 3 mce gwarancji. Weszłam więc w swój zakup żeby sprawdzić ofertę z dnia zakupu, ponieważ z tego co pamiętam, sprzedawca dawał na produkt 12 albo 24 miesiące. I tu pojawia się problem, dlaczego zamiast kupionej przeze mnie oferty za 179 zł, widzę zupełnie inny odkurzacz za prawie  1800 zł? Proszę o udostępnienie mi oferty z dnia zakupu bądź sprawdzenie, co tu się zadziało? Muszę zweryfikować przed wysłaniem towaru do sprzedawcy, co było w opisie przedmiotu. Nr zakupu:

268253a1-d7d3-11ed-baf6-9d070279130b

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kostas11
#21 Demiurg#

@MartkaMiedzinska gwarancję może se dawać 3 miesiące bo to jest dobrowolne świadczenie, składaj reklamację w dyskusji z tytułu rękojmi a ta jest 2 lata 😄

Klikając na link z kupionych powinno przenieść Cię do widoku z dnia zakupu !

________
Κώστας
oznacz moderatorów
MartkaMiedzinska
#1 Nowicjusz#

@kostas11 dziękuję za informację. Co do oferty z dnia zakupu, klikam w nią w aplikacji a pokazuje zupełnie inny odkurzacz. To samo jest w linku na mailu z potwierdzeniem zakupu...

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@MartkaMiedzinska olej to składaj reklamację z tytuły rękojmi 🙂 nawet jak była mowa o gwarancji jest to dobrowolne świadczenie i nie musisz z niego korzystać 🙂

Art. 43c 1. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

Poczytaj se jeszcze to 🙂

Art. 43d 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

2. Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
 
3. Przy ocenie nadmierności kosztów dla przedsiębiorcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
 
4. Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.
 
5. Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
 
6. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
 
7. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Składaj reklamację z tytułu rękojmi, najlepiej z pomocą Allegro tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
MartkaMiedzinska
#1 Nowicjusz#

@kostas11 @LEW433 Bardzo dziękuję za informację. Złożę w takim razie z tytułu rękojmi

oznacz moderatorów