anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam dostałem maila że allegro rozwiązuje zemną umowę i chciałbym wiedzieć dlaczego i o co chodzi?

beniuu1
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

pinsplash
#21 Demiurg#

@beniuu1 z jakiego adresu email?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:35386082
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @beniuu1. Kiedy dokładnie otrzymałeś wiadomość i z jakiego adresu przyszedł do Ciebie ten mail? 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

beniuu1
#1 Nowicjusz#

Dzisiaj o 8.02 client 37815220

oznacz moderatorów

beniuu1
#1 Nowicjusz#

Screenshot_20250426-083137.png

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@beniuu1, potwierdzam, że to wiadomość od nas. Zgodnie z przepisami RODO oraz naszym Regulaminem, usuwamy konta, na których nie było żadnej transakcji (zakupów ani sprzedaży) przez minimum 5 lat.
Dbamy o ochronę Twoich danych osobowych i staramy się nie przechowywać ich dłużej niż to konieczne.

W każdym momencie masz możliwość zarejestrowanie nowego konta na Allegro, tutaj.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

beniuu1
#1 Nowicjusz#

No ale ja kupuję dosyć często 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@beniuu1, na koncie, z którego teraz piszesz jest sporo zamówień, ale wiadomość o rozwiązaniu umowy dotyczy Twojego drugiego konta Client:37815220.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

beniuu1
#1 Nowicjusz#

Jakiego drugiego konta pierwsze słyszę żeby takie było  czyli beniuu1 jest aktywne 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@beniuu1 Wiele osób ma więcej niż jedno konto i o tym nie wie.
Rekordzista jakiego pamiętam z tego forum miał osiem różnych kont a był święcie przekonany że ma tylko jedno.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@MiMary   Przecież Allegro napisało wyraźnie że sprawa dotyczy konta beniuu1  nic nie jest wspomniane o innym koncie.

A rozwiązanie umowy dotyczy użytkownika a nie pojedyńczego konta,  więc wniosek jest oczywisty, wszystkie konta użytkownika zostaną zamknięte.

Wypowiedzenie umowy w takiej formie jest bezprawne, nie ma  podanej przyczyny rozwiązania umowy, nie  podano też żadnej  procedury odwoławczej.

oznacz moderatorów

beniuu1
#1 Nowicjusz#

Ostatnio 6 kwietnia

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@MiMary a taka wiadomość jest wysyłana po fakcie czy są jakieś inne wiadomości informujące np, że za x dni konto zostanie usunięte?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:44052296. Tak, informujemy o tym, że konto zostanie usunięte, jeśli klient nie zrobi zakupów lub niczego nie sprzeda w ciągu 30 dni.
Po 15 dniach od wiadomości, przypominamy, że za kolejne 15 dni konto nie będzie już aktywne.
 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

beniuu1
#1 Nowicjusz#

Czyli jest aktywne i z tego co rozumiem że raz w miesiącu muszę dokonać zakupu bo inaczej blokada?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@beniuu1 Minimum 1 zakup lub 1 sprzedaż w ciągu 5 lat.

oznacz moderatorów