anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Mam problem z zamówieniem.

MAMY ROZWIĄZANIE!
slonceko
#7 Wielbiciel#

Chciałam opłacić swoje wybrane zamówienie, ale pokazuje mi że nie mogę tego kupić. Jest to oczywiście dostepne u sprzedajacego. A nie mogę dokonać płatnosci, chociaż próbuję już wszystkich sposobów. O co tu chodzi. Zawsze bez problemu zamawiałam i opłacałam a teraz jakieś cuda się dzieją. Co powinnam zrobić? 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
LEW433
#21 Demiurg#

Daj link do oferty, może masz jakąś blokady od sprzedającego.

oznacz moderatorów
slonceko
#7 Wielbiciel#

https://allegro.pl/oferta/100-usd-itunes-apple-gift-card-karta-us-kod-klucz-11447138312   cos takiego chcialam zakupić... juz kiedys to kupowałam u nich

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Wiesz ja tego nie chce kupić więc przechodzę tylko do takiego etapu "informacja o produkcie" i zgody na brak odstąpienia, a dalej nie idę ponieważ jest komunikat że ja przejdę 'dalej" to brak odstąpienia od umowy zakupu-zwrotu, ale mogę przejść dalej.

oznacz moderatorów
slonceko
#7 Wielbiciel#

W porzadku rozumiem. Ja wszystkie kroki odnosnie platnosci przechodzę a gdy powinnam sie laczyc z bankiem to wyskakuje taki komunikat: " Nie możesz kupić tego przedmiotu. Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami aby potwierdzić że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.  OK. Rozumiem"

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Co ci dokładnie wyskakuje za komunikat jak chcesz kupić?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@slonceko co dokładnie się pojawia gdy próbujesz opłacić to zamówienie? Czy na ekranie widzisz jakiś komunikat? Z jakiej metody płatności korzystasz?

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
slonceko
#7 Wielbiciel#

Probuję już roznych sposobów platnosci dokonywać...blikiem... przelewew ING i kartą ... gdy dokonuję platnosci. to wyswietla się takie coś:  " Nie możesz kupić tego przedmiotu. Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami aby potwierdzić że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.  OK. Rozumiem"  to jest caly tekst ktory otrzymuję

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@slonceko w porządku, dziękuję. W takiej sytuacji napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Twoje konto jest zablokowane, więc potrzebujemy od Ciebie więcej informacji, ale na pewno pomożemy rozwiązać Twój problem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
slonceko
#7 Wielbiciel#

OK, dziękuję. Już piszę...

oznacz moderatorów
Katheleen
#7 Wielbiciel#

 

 

Jak to msm zablokowane konto ???

Rozumiem blokadę np na allegro pay.. ale ogolnie ???

Bez żadnych informacji ??

To chyba jakiś kiepski żart 

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika

@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Katheleen konto , z którego tu piszesz nie ma blokady 

oznacz moderatorów
Katheleen
#7 Wielbiciel#

Taką dostałam informację od moderatora Olka..

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

możesz wrzucić screena lub adres e-mail nadawcy wiadomości ?, uważaj bo to może być oszustwo 

oznacz moderatorów
Katheleen
#7 Wielbiciel#

Witam.
Mam problem.
W aplikacji inpost mam wciąż przesyłkę w przygotowaniu ale nie mam jej w aplikacji allegro.. zniknęła.
Co mam zrobić ??
Katarzyna

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Katheleen Możesz wyjaśnić, co dokładnie masz na myśli? Wątek, w którym piszesz, nie dotyczy Ciebie, a Twoje konto nie jest zablokowane. 

oznacz moderatorów
Katheleen
#7 Wielbiciel#

W aplikacji inpost mam informację że moja przesyłka jest w przygotowaniu ale w aplikacji allegro nic nie mam. Poprostu zniknęło.

Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Katheleen Powiedz proszę, gdzie otrzymałaś informację o blokadzie. Prześlij zrzut. Czy mówisz o jakimś innym koncie?

oznacz moderatorów