Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałam opłacić swoje wybrane zamówienie, ale pokazuje mi że nie mogę tego kupić. Jest to oczywiście dostepne u sprzedajacego. A nie mogę dokonać płatnosci, chociaż próbuję już wszystkich sposobów. O co tu chodzi. Zawsze bez problemu zamawiałam i opłacałam a teraz jakieś cuda się dzieją. Co powinnam zrobić?
Daj link do oferty, może masz jakąś blokady od sprzedającego.
https://allegro.pl/oferta/100-usd-itunes-apple-gift-card-karta-us-kod-klucz-11447138312 cos takiego chcialam zakupić... juz kiedys to kupowałam u nich
Wiesz ja tego nie chce kupić więc przechodzę tylko do takiego etapu "informacja o produkcie" i zgody na brak odstąpienia, a dalej nie idę ponieważ jest komunikat że ja przejdę 'dalej" to brak odstąpienia od umowy zakupu-zwrotu, ale mogę przejść dalej.
W porzadku rozumiem. Ja wszystkie kroki odnosnie platnosci przechodzę a gdy powinnam sie laczyc z bankiem to wyskakuje taki komunikat: " Nie możesz kupić tego przedmiotu. Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami aby potwierdzić że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa. OK. Rozumiem"
Co ci dokładnie wyskakuje za komunikat jak chcesz kupić?
@slonceko co dokładnie się pojawia gdy próbujesz opłacić to zamówienie? Czy na ekranie widzisz jakiś komunikat? Z jakiej metody płatności korzystasz?
Probuję już roznych sposobów platnosci dokonywać...blikiem... przelewew ING i kartą ... gdy dokonuję platnosci. to wyswietla się takie coś: " Nie możesz kupić tego przedmiotu. Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami aby potwierdzić że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa. OK. Rozumiem" to jest caly tekst ktory otrzymuję
@slonceko w porządku, dziękuję. W takiej sytuacji napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Twoje konto jest zablokowane, więc potrzebujemy od Ciebie więcej informacji, ale na pewno pomożemy rozwiązać Twój problem.
OK, dziękuję. Już piszę...
Jak to msm zablokowane konto ???
Rozumiem blokadę np na allegro pay.. ale ogolnie ???
Bez żadnych informacji ??
To chyba jakiś kiepski żart
@Katheleen konto , z którego tu piszesz nie ma blokady
Taką dostałam informację od moderatora Olka..
możesz wrzucić screena lub adres e-mail nadawcy wiadomości ?, uważaj bo to może być oszustwo
Witam.
Mam problem.
W aplikacji inpost mam wciąż przesyłkę w przygotowaniu ale nie mam jej w aplikacji allegro.. zniknęła.
Co mam zrobić ??
Katarzyna
@Katheleen Możesz wyjaśnić, co dokładnie masz na myśli? Wątek, w którym piszesz, nie dotyczy Ciebie, a Twoje konto nie jest zablokowane.
W aplikacji inpost mam informację że moja przesyłka jest w przygotowaniu ale w aplikacji allegro nic nie mam. Poprostu zniknęło.
Co mam zrobić?
@Katheleen Powiedz proszę, gdzie otrzymałaś informację o blokadzie. Prześlij zrzut. Czy mówisz o jakimś innym koncie?