Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety miałam ostatnio problem z zasięgiem i internetem i nie mogłam zrobić przelewów dlatego kilka razy anulowalam zakupy i zablokowali mi konto. Chciałam na drugi dzień zrobić przelew tradycyjny ale moje konto było już zablokowane.
Pytanie brzmi:
Czy dokonałaś jednego zamówienia czy kilku?
Nie trzeba za każdym razem kupować. Wystarczy ponowić płatność do pierwotnego zamówienia. Dlatego pewnie blokada.
@Client:114908127 te kwestie może wyjaśnić tylko dział bezpieczeństwa, odpisz proszę na naszą wiadomość e-mail w sprawie nr 36537099.
Jak masz potwierdzenie swoich słów to nie powinno być z tym problemu, chociaż ci w DB ???🤔
Niestety zablokowali mi konto, aby je odblokować muszę opłacić anulowane zakupy ale nie mam nigdzie,, ponów płatność,,
@Client:114908127 Jesteś, a raczej byłeś kupującym? Takim żartownisiem co kupuje i nie płaci?
@Client:114908127 anulowanego systemowo zakupu nie da się już opłacić.
@Client:114908127 "Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka"🐺