Zaginięcie pieniędzy. Problem z PayU.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałabym opisać swój problem. Kupiłam przedmiot za 325,95 zł (kwotę podaję już razem z wysyłką). Jako metodę płatności wybrałam przelew tradycyjny. Wpłaty w banku dokonałam 26 listopada. Przelew do dnia dzisiejszego rzekomo nie doszedł do PayU. Pisałam w tej sprawie zarówno do Allegro, jak i PayU. PayU twierdzi, że nie odnotowali takiej wpłaty, w co nie wierzę. Z tego banku dokonywałam już wiele wpłat do różnych instytucji i zawsze wszystko kończyło się pomyślnie. Teraz mi próbują wmówić, że to wina banku. Czytałam opinie na Internecie i mój przypadek nie jest jedynym. Jest wiele skarg na tego "pośrednika". Wielu ludzi napisało, że do dzisiaj nie odzyskało pieniędzy. Ponieważ zakupu dokonywałam na Allegro, pieniądze wpłaciłam na podany przez nich numer konta i tytuł przelewu, napisałam do nich dzisiaj maila, żeby mi zwrócili pieniądze. W końcu ja zrobiłam wszystko zgodnie z ich poleceniem. Nic mi nie odpisali. Wcześniej dostali ode mnie dowody w postaci zdjęć oryginalnego druku do wpłaty i oficjalnego bankowego potwierdzenia przelewu. Udowodniłam więc, że zapłaciłam za zakup. Teraz, nie dość, że straciłam kasę i nikt nie wie, co się z nią dzieje, nie otrzymam zamówienia. Co w takiej sytuacji robić? Gdzie to zgłosić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdzieś pieniądze są, ktoś trzyma, jeżeli nie ma w banku, nie ma u operatora PayU a allegro nie wie, masz potwierdzenia zostaje zgłoszenie na Policję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ewka_akwE Po co robić przelew manualny w banku? Jak można online i wtedy nie ma problemów? Jeśli masz potwierdzenie (blankiecik+pieczątka) można zawsze złożyć reklamację tam gdzie fizycznie płaciłaś. Jeśli zostanie odrzucona i pieniądze się nie "znalazły" pozostaje tylko zgłoszenie sprawy na policję. Jak to mówią nic nie ginie, tylko zmienia właściciela 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kytorr nie każdy ma możliwość płatności online, jak się nie ma karty płatniczej np. Poza tym już jest po fakcie, więc takie pytania typu "po co" niczego nie zmienią. Stało się i trzeba to naprawić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ewka_akwE jasne, natomiast mam wątpliwości co do rozumienia metod płatności (z Twojej strony) - co ma piernik (karta płatnicza) do wiatraka (płatności online) ? można mieć konto bankowe bez kart i dokonywać przelewów , a także płatności blikiem. Nowoczesne rozwiązania powodują eliminację np literówek w tytułach przelewu. Pozdrawiam serdecznie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam konta w banku, więc u mnie tak czy tak nie byłaby taka opcja płatności możliwa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ewka_akwE Oczywiście stąd dłuższa realizacja na własne życzenie. Wiadomo, że to co jest robione manualnie dłużej trwa oraz jest gigantyczna szansa na błędy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nieprawda place na poczcie i towar mam w paczkomacie góra trzy dni teraz pieniądze są ale nie wiem gdzie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kytorrNie wszyscy muszą mieć konto, nie ma takiego obowiązku, na razie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ewka_akwE Cześć. Sprawa jest ponownie weryfikowana u Operatora płatności, zatem poczekaj na odpowiedź mejlową (numer 19330436) . Powodem zaistniałej sytuacji może być zmieniona litera w tytule przelewu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka Chodzi o to, że bank automatycznie powiększył literę "D"? Tak jak ja wpisałam zgodnie z podanym przez Was tytułem IdT...,a na bankowym dowodzie wpłaty było IDT...? Bo tak to wszystko było idealnie tak samo przepisane. Czytałam, że niektóre banki automatycznie powiększają litery i nie ma się na to wpływu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli bank Sam od siebie zmienił tytuł przelewu, to Dobrze wiedzieć by w millenium nigdy nie zakładać konta.
Wobec tego przelew nie był zgodny z wymogiem PayU, dlatego nie został zaksięgowany, to bardzo proste.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Halfrunt W takim razie, nawet jeśli chodzi o wielkość tej literki, to gdzie te pieniądze wylądowały? Nie mogły się tak po prostu rozpłynąć w powietrzu. Ktoś musi je przecież mieć. A bank potwierdził, że pieniądze doszły do PayU jeszcze w poniedziałek. Naprawdę wielkość literki d (pomimo tego, że dane wpłacającego, kwota i tytuł przelewu były takie same zgodnie z wymogiem) sprawia, że tak trudno jest odnaleźć wpłatę? Ciężko w to uwierzyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli masz potwierdzenie wpłaty oraz informacje od Banku że pieniądze zostały zaksięgowane na koncie PayU to składasz pisemną reklamacje do Allegro i czekasz do 14 dni na zwrot.
Wzmożony problem z księgowaniami przelewem tradycyjnym rozpoczął się kilkanaście dni temu, odkąd to PayU wprowadziło swoje walidacje przed możliwymi próbami oszustw tą formą zapłaty.
Więcej o sposobach opisane tutaj Rozwiązano: Bezpieczeństwo na Allegro - Społeczność Allegro - 273436

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Halfrunt Mogę już składać reklamację dziś czy muszę poczekać 14 dni od zakupu, czyli za tydzień?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz złożyć reklamację po 3 daniach od Twojej zapłaty, to oni mają 14 dni na jej rozpatrzenie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale gdzie się tą reklamacje sklada
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:40524013 np tutaj tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/dlaczego-moja-wplata-ma-status-rozpoczeta-a...
ale możesz się wstrzymać i poczekać, gdyż sprawę już wyjaśnia ko_alka może coś prędzej wskóra.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam nadzieję że sam problem place zawsze przelewem tradycyjnym nigdy nie było problemów towar za dwa dni był u mnie teraz pojęcia nie mam gdzie moja kasa jest mam druk że zapłacone jest jak się skontaktować z allegro telefonicznie to nie mam pojęcia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam tkai sam problem 29.11 wplacilem w placowce po tygodniu odpowiedz ze byl zly tytul placowka zorbila reklamacja i odp ze tytul i nr konta byl wlasciwy payu zaksiegowalo wplate ale nie na allegro , allegro odpisalo ze zwroci przeazem, wczoraj kolejna wplata na 1600 i to samo dzis wysylaka emaila ze wplata zostanie zwrocona, przed wczoraj robilem doszla wczoraj wieczorem inna wplate i czekam , cos jest z nimi nie tak ostatnio!! allegro ogarnijcie się.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »