Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wygląda sprawa reklamacji i ewentualnego zwrotu pieniędzy za zły towar ?
Wiem ,że nie masz szans na gwarancję ale jak wygląda sprawa płatności z góry i czy Allegro gwarantuje zwrot pieniędzy?
@Client:40018834 Masz prawo do zwrotu zamówienia, a także reklamacji produktu. Szczegółowe informacje (na przykład adres do zwrotu) powinieneś znaleźć w zakładce "Zwroty" w ofercie.
Rozumiem, że możesz mieć obawy przed płatnością z góry, ale Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Jeśli produkt do Ciebie nie dotrze lub pojawią się jakieś inne problemy z zakupem, będziesz mógł skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Więcej informacji o POK przeczytasz tutaj: https://allegro.pl/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/info
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Czy dobrze rozumiem, że program Allegro Protect oferuje również zwrotu kosztu odesłania smartwatcha do Chin, jeśli oferowany produkt okaże się być niezgodny z opisem (np. być podróbką wystawionego produktu)?
@manfret23 w takim przypadku oczywiście w pierwszej kolejności konieczne jest zgłoszenie reklamacji sprzedającemu, dopiero gdy problem nie zostanie rozwiązany przez sprzedającego, skierujemy do wniosku o rekompensatę w ramach Allegro Protect.
Wówczas, zgodnie z regulaminem.:
[jeśli kupujący]
"a) zapłacił za Towar, ale go nie otrzymał;
b) otrzymał Towar niezgodny z zawartą umową, posiadający wartość istotnie niższą od Towaru opisanego w ofercie;
[..] gdzie płatności za Towar dokonano za pomocą opcji usług płatniczych udostępnianych w Allegro, Allegro Protect umożliwia ponadto Kupującemu rekompensatę kosztów przesyłki oraz kosztów odesłania Towaru, obejmującą wartość doznanej przez Kupującego szkody".