Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak długo trzeba czekać na rozwiązanie prostej reklamacji w sprawie przyznanego 20.11.2024, a nigdy nieudostępnionego kuponu za potrącone monety?
Wnioskowałem o kupon lub zwrot monet - jeśli wystąpił jakiś błąd. Od prawie 3 tygodni brak odpowiedzi na e-mail od obsługi allegro, brak nawet potwierdzenia złożenia reklamacji przez formularz.
Proszę o reakcję. Screen w załączeniu.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@epcs Proszę, podaj numer zgłoszenia mailowego.
W tym cały problem, że nie pomimo wypełnienia i wysłania formularza (dwukrotnie!) nie dostałem żadnego potwierdzenia ani numeru zgłoszenia. Nie ma żadnej skutecznej formy zgloszenia problemu - zostało forum społecznosciowe.
Sprawa jak nie była, tak nie jest załatwiona. Czy mam zacząć z Państwem korespondować za pośrednictwem RPK, skoro inne kanały nie działają? Ponownie proszę o przekazanie zgloszenia do odpowiedniego dzialu reklamacji klientów Allegro i załatwienie prostej sprawy.
Halo? Czy ktoś wgl odpowiada na pytania? 😡 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@epcs przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi!
Kupon za wymianę monet został Ci przyznany i mogłeś z niego skorzystać do 2 grudnia.
Kupon pojawia się na formularzu płatności i dostawy po spełnieniu warunków, metody płatności z góry w tym przypadku oraz kategorii niewykluczonej z promocji (listę kategorii wykluczonych znajdziesz tutaj).
Poprosiłam o ponowne przyznanie monet na Twoje konto, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@epcs monety są już na Twoim koncie, możesz je wykorzystać podczas zakupu w aplikacji Allegro.