Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
I co dalej? nie działa to zwrot czy reklamacja?
@Client:112129654 Jak możemy Ci pomóc?
Kiedy otrzymam nowy sprzęt?
Kiedy zakup, od kogo, kiedy termin dostawy?
@Client:112129654 o to musisz zapytać bezpośrednio sprzedającego, u którego dokonałaś tego zakupu. Możesz skontaktować się z nim, np. przez centrum wiadomości, które znajdziesz na górze strony Allegro, po prawej stronie, obok ikony serduszka i dzwoneczka z powiadomieniami.
@Client:112129654 Nigdy, jak zrobiłeś zwrot nie otrzymasz nowego.
kto ma to wiedzieć?
@Client:112129654 jak zamówienie dociera uszkodzone, spisuje się protokół szkody i zgłasza sprzedawcy, jak dokonałaś zwrotu to sprzedawca odda Ci kasę ale tyle je warte jest to co odesłałaś uszkodzone 😞
Ignorantia iuris nocet