Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Kupiłem klosz do lampy samochodowej opel insignia na aukcji, a dostałem całą lampę do demontażu, co przysporzyło mi dodatkowych kosztów związanych z czasem i możliwością uszkodzenia klosza.
Wystawiłem obniżone noty za taką postawę sprzedającego ale nie były to tylko jedne gwiazdki, jednak rzetelnie między 3, a 4 gwiazdki oraz ze nie polecam.
Sprzedający w rewanżu napisał mi maila i straszy mnie sądem. W kolejnym punkcie cały mail:
od t5*****
"Jezeli dostał Pan Towar niezgodny z opisem powienien Pan nas o tym poinformowac. Sprawe negatywnego komentarza bedziemy kierować na droge sądowa. Prosze czekać na kontakt z kancelarii adwokackiej. Miłego dnia. Pozdrawiam"
Czuje się zastraszony i nie śpię w nocy.
Co mogę w tej sprawie zrobić? Sprzedawca nie rozmawiał ze mną na temat polubownego załatwienia sprawy, a jedynie straszył.
Starałem się jak najbardziej z prawdą poświadczyć jak przebiegła transakcja i wystawić komentarz.
Co powinienem zrobić w tej sytuacji?
Nie przejmuj się takie klocki stosują niektórzy sprzedawcy . Sprzedający powinien wiedzieć co wysyła , at zgodnie z tym co otrzymaleś wystawiłeś swoją opinię . Najlepiej zgloś sprawę do allegro przez formularz lub dyskusję , bardzo szybko postawią go do pionu
Nic nie rób nie nie daj się zastraszyć kombinatorowi. Teraz wielu tak próbuje zastraszać, ale zazwyczaj na straszeniu się kończy. Masz prawo do subiektywnej oceny transakcji, a komentarze negatywne są po to, aby ostrzegać innych przed problemami transakcyjnymi. Jeśli nie napisałeś w komentarzu oczywistej nieprawdy i opisałeś wszystko zgodnie z rzeczywistym przebiegiem transakcji, absolutnie nie masz się czego obawiać. Nie usuwaj komentarza.
Dziękuję za ciepłe słowa. Źle się z tym czuję ale jestem zawzięty. Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie. Ja też mogę wytoczyć mu sprawę za nękanie i jeśli tylko dostanę cokolwiek z kancelarii, to mój prawnik się z nim skontaktuje. ludzkie szmaty
@Airboozik widzę że warci siebie jesteście, jak będzie chciał Cię pozwać to nie jest nękanie 😄
Nie złożyłem reklamacji bo musiałem to przełożyć bo by mi zabrali dowód. Klosz przekładała mi firma zewnętrzna i nie było czasu na zabawy z odsyłaniem bo auto jest w ciągłej eksploatacji.
@Airboozik Reklamacje nie są obowiązkowe, a komentarz zawsze masz prawo wystawić 🙂
@Airboozik Niczego nie dostaniesz z żadnej kancelarii 🙂 Nie przejmuj się tego rodzaju tanimi chwytami.
@Airboozik jeżeli masz własnego prawnika jak wyżej piszesz "mój prawnik się z nim skontaktuje" czego się obawiasz , nie śpisz po nocach i piszesz tu o pomoc ?
zgłoś się z zapytaniem do swojego prawnika , tylko wydaje mi się że prawnik jak i treść komentarza jest wysoko skoloryzowana
Co mogę w tej sprawie zrobić? Sprzedawca nie rozmawiał ze mną na temat polubownego załatwienia sprawy, a jedynie straszył.
A złożyłeś reklamację czy od razu komentarz ?
otwórz dyskusję przez allegro
jakie ma to znaczenie . sprzedający wysłal produkt niezgodny z opisem przez co klient musiał poświęcić swój czas na doprowadzenie go do stanu zgodnego z ofertą .Powinien odesłać towar sprzedającemu i zarządać doprowadzenia do stanu z oferty . Jest to klosz lampy czyli ma pojazd unieruchomiony i z pewnością zależalo mu na czasie . Zlewcze traktowanie klienta powinno zakończyć się oceną j/w
Kupując oponę trudno się nie wk.... jak się ją otrzyma na bezużytecznej feldze
@AirboozikSprzedający mnie zastrasza.
Od straszenia to są duchy, ale popatrz też w lustro.Dostałeś towar-niezgodny z zamówieniem/świadomie, nieświadomie- pomińmy to/Czy wiesz że z 90% sprzedawcami zawsze można się dogadać- piszesz że miałeś dodatkowe koszty,że coś tam.A może te dodatkowe koszty pokrył by sprzedający?Nawet nie raczyłeś z nim wcześniej porozmawiać, tylko sadzisz negatyw i jesteś teraz szczęśliwy i nawet dodatkowe koszty już tak nie bolą.Rozumiem wściekłość sprzedającego,chociaż tego nie popieram.
klient kupił u profesionalisty licząc na jego fachowość , niestety się zawiódł ..... resztę sobie sam dopowiedz
@mdrogeria a ja bardzo chętnie bym zobaczył ten komentarz i aukcję. Bo coś mi się wydaje, że sprzedający jednak mógł mieć prawo aby się wk..ć. Tym bardziej po tym co przeczytałem powyżej od "poszkodowanego"....
klient ma zapłacić i w tym momencie kończy się jego rola , a zaczyna sprzedającego . To w interesie sprzedawcy jest ewentualne dogadanie się z klientem jeśli popelnił błąd . Nie klient ma się kłaniać i prosić o właściwy towar to rola sprzedawcy zapewnić najwyższą jakość usługi . Nie dość ,że nawaliłto jescze ma czelność straszyć ...........masakra
Czy ja rozmawiam z koniem?-ściągnij klapki i czytaj uważnie o co mi chodzi.
Pomyłka- p o m y ł k a, mogła się zdarzyć czy nie?Sprzedający mógł się pomylić i po wysłaniu był pewien że zrobił wszystko jak należy. To po jaką cholerę będzie pisał do kupującego.Nie wybielam sprzedającego,tylko podaję przykład POMYŁKI.
Nie odpowiedziałeś mi na kluczowe pytanie-Czy Ty jesteś nieomylny?
Czy ty nigdy- prze nigdy nie popełniłeś błędu. I zawsze jesteś nieomylny-Taki PROFESJONALISTA-Fachowiec?
Żuć tym kamieniem
@pulkownik66 znalazłem sobie tą aukcję z ciekawości i komentarz. Faktycznie, sprzedawca przegiął. Not nie miał strasznie zaniżonych
Zgodność z opisem 3
Obsługa kupującego 4
Koszt wysyłki 4
Wysyłkę aż się zdziwiłem bo ma OD 20zł i aż 4 gwiazdki. To w sumie wysoko nawet ocenione.
W treści komenta nie ma niczego niestosownego tylko odniesienie faktycznie do tego, że coś innego przyszło niż powinno.
Choć niestety, ale kupujący też mógł, jak pisałeś, zgłosić problem przed wystawieniem komenta. Niestety, ale taka teraz moda. Najprościej wywalić negatywa. Ludzie nie chcą rozwiązywać problemów.
komentarz można anulować , ale sprzedawcy widać na tym nie bardzo zależalo zwyciężyła pycha , a to nie dobra droga do sukcesu