anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zastraszanie przez sprzedającego po wystawieniu rzetelnej opinii

MAMY ROZWIĄZANIE!
Airboozik
#8 Zapaleniec#

Witajcie,

 

Kupiłem klosz do lampy samochodowej opel insignia na aukcji, a dostałem całą lampę do demontażu, co przysporzyło mi dodatkowych kosztów związanych z czasem i możliwością uszkodzenia klosza. 

 

Wystawiłem obniżone noty za taką postawę sprzedającego ale nie były to tylko jedne gwiazdki, jednak rzetelnie między 3, a 4 gwiazdki oraz ze nie polecam.

 

Sprzedający w rewanżu napisał mi maila i straszy mnie sądem. W kolejnym punkcie cały mail:

od t5*****

"Jezeli dostał Pan Towar niezgodny z opisem powienien Pan nas o tym poinformowac. Sprawe negatywnego komentarza bedziemy kierować na droge sądowa. Prosze czekać na kontakt z kancelarii adwokackiej. Miłego dnia. Pozdrawiam"

 

Czuje się zastraszony i nie śpię w nocy.

Co mogę w tej sprawie zrobić? Sprzedawca nie rozmawiał ze mną na temat polubownego załatwienia sprawy, a jedynie straszył.

Starałem się jak najbardziej z prawdą poświadczyć jak przebiegła transakcja i wystawić komentarz.

 

Co powinienem zrobić w tej sytuacji? 

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40
pulkownik66
#19 Nestor#

@konto zamknięte 

No i o to mi cały czas chodzi, aby patrzeć na awers i rewers .

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@konto zamknięte 

Przy komentarzu negatywnym ilość wystawionych/ zabranych /gwiazdek ma najmniejsze znaczenie.Jest za to gruba krecha.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Owszem jestem omylny , ale nigdy nie posunąłem się tak daleko jak w/w sprzedawca . Ocenę negatywną przyjmuję z POKORĄ i ewentualnie staram się dociec i w jakiś sposób doprowadzić do tego aby klient mimo wszystko choćby częściowo był zadowolony / nie zawsze jest to możliwe ,ale się staram ... /

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria nie przesadzaj z tym wazeliniarstwem wobec klientów. Owszem, z pokorą można przyjąć negatywa jeśli się samemu nawali (choć prawda jest taka, że jak np. ja coś nawalę to zawsze załatwiam sprawę i klient zadowolony nawet nie daje nega, a wręcz przeciwnie). Jednak dużo komentarzy jest po prostu złośliwych bo ktoś miał gorszy dzień, albo sam dostał opieprz w pracy no to musi się na kimś wyładować itp.itd. Dlaczego w takiej sytuacji stajesz na głowie aby uszczęśliwić klienta? A później są tego efekty, że ktoś bez zdania racji wywala komentarz i szantażuje sprzedawcę o jakieś obniżki itp. Mało tu takich spraw wypływa na forum?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak , zgadza się , ale czas w którym na półkach stał tylko ocet dawno minęły . Klient ma wybór , a ty musisz umieć o niego zawalczyć .

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@mdrogeria 

Bez obrazy- widzę że ten ocet zrobił w tobie spustoszenie, widzisz obraz tylko w jednym kolorze.Naprawdę dziwny i mroczny ten twój świat.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

bredzisz , zrozum jedno jedynym naszym celem są portfele klientów i każdy ma swój sposób na największą wydajność . Zaczynałem z końcem lat 80 ub. wieku 

niewielu takich dinozaurów znam , upadli bo przyszło tesco , real , leclerc , biedronka, lidl i tp , a ja jestem dalej i mam się dobrze 

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@mdrogeria 

Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie i witam w rzeczywistym świecie.

oznacz moderatorów
hurt-met
#11 Animator#

niestety są klienci których nie da się nawet częściowo zadowolić , po prostu takie negatywy trzeba wziąć na klatę i działać dalej. 

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Airboozik  

Tak naprawdę  to nie rozumiem Twojego oburzenia ,  według mnie  powinieneś  być  pozytywnie  zaskoczony  i  szczęśliwy.

Zamiast  wydłubywać  klosz  z lampy  sprzedawca  dał Ci całą  lampę,  przecież  to ogromne  ułatwienie.  Więc  o  co  chodzi,  czy  lampa  była od innego  auta i nie pasowała, a  może  była  w gorszym  stanie niż  ta Twoja potłuczona?

Moim zdaniem sprzedawca postąpił dobrze,  zbyt dobrze, i   ja również  wkurzyłbym się  gdyby ktoś  tak mi się  odwdzięczył. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

no , suuuuuuuuuuuuper

oznacz moderatorów
Airboozik
#8 Zapaleniec#

@br. 

 

Otóż problem polega na tym że mam samochód w wersji UE a nie Anglik. Lampa była z anglika stąd potrzebowałem tylko klosz więc przedmiot z aukcji mi odpowiadał. Jak doszło okazało się inaczej i finalnie z 2 godzin pracy musiałem zapłacić za 5..  wersji z anglika nie można zamontować bo zupełnie inaczej świeci. Nie oświetla pobocza bo to jest tak jak nasza lewa czyli obniżone i ścięte by nie oślepiać kierowców z naprzeciwka.

Sam pracuję w branży handlowej i tym bardziej nawet jeśli dam ciała bo każdy daje to zawsze załatwia się sprawy żeby był każdy zadowolony i wrócił do mnie po inne rzeczy bo często tak jest. Na swoim przykładzie: wyszło coś źle najpierw dostaje po głowie przepraszam staram dogadać a później handlujemy dalej. A nie dzwonię ze zjeba jeśli wiem że coś źle zrobilem jak to u tego sprzedawcy bo zerknalem na inne negatywy..

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

wyjaśniło się wszystko , spokojnego wieczoru

oznacz moderatorów
Airboozik
#8 Zapaleniec#

@mdrogeria Dziękuję za zabranie głosu w dyskusji. Raz zdarzyło mi się wystawić negatywa gdyż 2 tygodnie nie mogłem dojść ładu że sprzedawcą bo nie wysyłał paczki. Poszła informacja. Dostałem telefon od sprxeawcu wytłumaczył się przeprosił za zwłokę i wysłał na drugi dzień. Poprosił o usunięcie komentarza, jedno klik i wystawiłem na nowo. Nie jestem dziadem. Zszokowała mnie postawa sprzedająceg

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@Airboozik 

Że tak się nieskromnie zapytam- a przed wystawieniem komentarza próbowałeś się z nim dogadać,coś wyjaśnić w tej sprawie, czy od razu- jasiu siadaj, dwója.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Airboozik   No to nie rozumiem  po co  wydłubywałeś  to szkło z anglika.   A tak naprawdę  to wiele aut jeździ  z płaskim oświetleniem  i  jakoś  sobie radzą.

Ale  skoro  lampa  była nie taka  to można było ją odesłać i tyle.

 

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Myślę  że tu  nie ma  co  więcej  dodawać.  Już ktoś  wcześniej napisał  że  obydwaj są  warci... 

EOT

oznacz moderatorów
Airboozik
#8 Zapaleniec#

Ponieważ nie miałem czasu już na reklamacje i czekania tygodnia na sam klosz. Nie będę kłamał że jechałem na przegląd ale kurde jak z anglika lampę wsadzić. Za to się zabiera dowody. Nie zobaczysz gościa na poboczu i jak cię dojadą za potrącenie nie daj Boże śmiertelne to nie wyjdziesz za 15 lat za 100 zł

oznacz moderatorów
Airboozik
#8 Zapaleniec#

@pulkownik66 w sumie to ja zrobiłem z tą lampa i olałem temat bo to nie było wtedy istotne. Po miesiącu wyskoczyło przypomnienie ze mam opinie nie wystawione no to zacząłem klikać.

 

Trafiłem na to, zrobiłem rzetelnie ocenę zgodnie z tym do czego Allegro zacheca i tyle. 

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@Airboozik 

Nic dodać nic ująć.Niestety szara rzeczywistość.Jak pisał niedawno kolega, dali nóż -to go użyłem. Po co- nie wiem, bo tak.

Życzę spokojnie przespanych nocy.

oznacz moderatorów