Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam
proszę o pomoc w zmianie statusu blatu który został dostarczony przez DTS
77c8f920-eeac-11ef-9a7f-07734825299a
Cześć, @tomek_86_pl. Już to weryfikuję, niedługo wrócę z odpowiedzią.
@MiMarystatus blatu pozostał bez zmian, wiadomo coś w tej sprawie? Wysłałem również wiadomość do DTS o potwierdzenie odbioru przesyłki.
@tomek_86_pl Sprawdź proszę czy masz możliwość oznaczenia zamówienia jako “odebrana” w szczegółach zakupu.
Niestety nie, tylko do kliknięcia jest Dopłać.
@tomek_86_pl Prześlij proszę zrzut ekranu ze szczegółów zakupu (zasłoń tylko swoje dane) - skieruję to do weryfikacji.
@tomek_86_pl dziękuję Ci za przesłanie zrzutu. Niestety nie mamy możliwości manualnej zmiany statusu przesyłki. Status zmienia się automatycznie na podstawie informacji otrzymanych od przewoźnika. Brak jego aktualizacji może wynikać z tego, że sprzedający błędnie przekazał hashowany adres mailowy, przez co przesyłka nie została powiązana z zamówieniem, lub też korzystał z przewoźnika, który nie jest z nami zintegrowany.