anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana statusu na Dostarczone

tomek_86_pl
#7 Wielbiciel#

  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

Witam

proszę o pomoc w zmianie statusu blatu który został dostarczony przez DTS 

77c8f920-eeac-11ef-9a7f-07734825299a

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @tomek_86_pl. Już to weryfikuję, niedługo wrócę z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

tomek_86_pl
#7 Wielbiciel#

@MiMarystatus blatu pozostał bez zmian, wiadomo coś w tej sprawie? Wysłałem również wiadomość do DTS o potwierdzenie odbioru przesyłki.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@tomek_86_pl Sprawdź proszę czy masz możliwość oznaczenia zamówienia jako “odebrana” w szczegółach zakupu. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

tomek_86_pl
#7 Wielbiciel#

@Sa_nova

Niestety nie, tylko do kliknięcia jest Dopłać.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@tomek_86_pl Prześlij proszę zrzut ekranu ze szczegółów zakupu (zasłoń tylko swoje dane) - skieruję to do weryfikacji. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

tomek_86_pl
#7 Wielbiciel#

@Sa_nova 

W załączniku zrzut.

Screenshot 2025-04-04 at 15-16-34 Allegro.jpg

oznacz moderatorów

tomek_86_pl
#7 Wielbiciel#

@Sa_nova 

Uciąłem dół bo mało było widać.

123.png

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@tomek_86_pl dziękuję Ci za przesłanie zrzutu. Niestety nie mamy możliwości manualnej zmiany statusu przesyłki. Status zmienia się automatycznie na podstawie informacji otrzymanych od przewoźnika. Brak jego aktualizacji może wynikać z tego, że sprzedający błędnie przekazał hashowany adres mailowy, przez co przesyłka nie została powiązana z zamówieniem, lub też korzystał z przewoźnika, który nie jest z nami zintegrowany. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów