
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ustawiłam automatyczny limit ceny na zewnętrznym automacie do licytowania. Wg tego serwisu wygrałam aukcję. Weszłam na Allegro i okazało się że aukcja została jakimś cudem przedłużona a moja oferta po czasie (wg nowego terminu zakończenia) przebita. Dysponuję screenami z obu serwisów. Dane nie są spójne bo mimo że aukcja ma ten sam numer to różne daty zakończenia. Ktoś się z tym spotkał? Czy ja coś źle zrobiłam?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlatego użyłem formy pośrednio, pośrednio bo i tak sprzeda ale za ile oto jest pytanie na które w tej sytuacji - przelożenie aukcji, trudno odpowiedzieć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jak w moim przypadku opisanym kilka postów do góry ... Jeden Klient zaczął robic awanturę ze aukcja sie zakończyła z jego udziałem i kategorycznie ŻĄDAŁ abym wysłał MU przedmiot ... Obserwujący i potencjalni Klienci uznali ze TO JA coś KOMBINUJĘ z Aukcją i JĄ sztucznie przedłużam ... Ponowne wystawienie aukcji "od Nowa" spowoduje Jeszcze GORSZY skutek : Podbijał aukcje , kupił Sam od Siebie i teraz wystawił ponownie ... i Tak LIPA i TAK ...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak nie było w moim przypadku bo licytujących było sześciu. A moja oferta była najwyższą tuż przed zakończeniem aukcji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szczerze mówiąc nie do końca rozumiem Waszą irytację. Po pierwsze przedłużanie aukcji w wyniku awarii to mechanizm, który jest wpisany do Regulaminu Allegro, zatem wszyscy powinniście go znać. Co więcej, jest tam wpisany od co najmniej 10 lat, jeżeli nie dłużej. Trudno więc mówić, że to "nowy" wynalazek. Być może po prostu do tej pory się z tym nie spotkaliście, co jest prawdopodobne, jako że tego rodzaju awarie zdarzają się rzadko.
Poza tym - gdy do Allegro nie ma dostępu większość kupujących potencjalnie zainteresowanych aukcją - w jaki inny sposób mielibyśmy rekompensować te kłopoty, niż poprzez jej przedłużenie? Macie jakiś pomysł, z którego wszyscy byliby zadowoleni? Chętnie przekażę go dalej, ale jak do tej pory nikt na nic sensowniejszego nie wpadł...
Menedżer Społeczności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@msniezek Tu nie ma dobrego wyjścia. Musi być jak jest, a modlić się należy by zdarzało się jak najrzadziej. Może dałoby się wysłać jakieś maile do licytujących?
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NIC nie wyślesz ... Allegro ZAZDROŚNIE broni kontaktów między Kupującym a Sprzedającym ... Są przesadnio PODEJRZLIWI że Strony sie porozumią poza Allegro ... Wszystkie ZAKŁADKI typu : "Napisz do Użytkownika" zostały juz Dawno Temu USUNIĘTE ... Nawet z Oferty NIC do NIKOGO napiszesz ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Saturn_33 Oni powinni wysłać, że się zepsuło i aukcja jest przedłużona. Mnie i tak klient nie uwierzy.
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mogę się domyślać, że a) technicznie byłoby to wyzwaniem, również z tego powodu, że w takich momentach właśnie trwa awaria 🙂 b) moim zdaniem taki mailing do kupujących najwięcej kłopotów sprawiłby sprzedawcom - teraz odpowiadacie tym, którzy zapytają, a musielibyście odpowiadać wszystkim (bo wszyscy zostaliby zaalarmowani).
Menedżer Społeczności

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli mailing szedłby z automatu nikt by nie korespondował w tej sprawie ze sprzedającymi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowny Panie
Chyba nie rozumie Pan istoty zagadnienia. Nie chodzi o szeroki mailing, awaria jak awaria kiedyś się kończy i wtedy mają zastosowanie zapisy regulaminu. Przedłużenie terminu licytacji powinno odbyć się bez szkody dla dotychczas uczestniczących w licytacjach. Jednym z rozwiązań możliwych, choć nie zapisanych, jest poinformowanie osób, którzy brali udział w aukcji o zmianie warunków. Można to zrobić mailem bo taką zgodę (przetwarzanie danych niezbednych do....) każdy musiał wyrazić. Można, ale z niewiadomych przyczyn nie ma takiego zwyczaju, a szkoda, bo to i szacunek dla klientów allegro i dobre wychowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wstyd dla allegro.
Sytuacje przedłużania aukcji są od dawna. Są opisane regulaminem. Nie ma co przy tym grzebać i zmieniać zasad przedłużania/wznawiania. Sprzedający tez nie chce czekać w nieskończoność na zakończenie licytacji.
Tyle tylko że dawniej był duży komunikat na głównej stronie o awarii. Ciężko było go nie zauważyć. A teraz wcale bo nawet nie ma małego linku z aktualnościami na dole strony. Tak okazujecie szacunek swoim klientom... lepiej przemilczeć.
Każda ze stron licytacji powinna otrzymywać od allegro automatycznego e-maila o przedłużeniu licytacji z powodu awarii: Sprzedający i wszyscy Kupujący którzy złożyli już oferty.
Wystawianie licytacji w zaplanowanym terminie też ma sporo do życzenia lecz Allegro zapewne chciałoby mieć tylko oferty KUP TERAZ i do tego dąży więc można sobie pomarzyć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja nie mam ale uważam że do licytujących z automatu powinien pójść mail o przedłużeniu aukcji. I formacja o awarii nie była dla mnie widoczna, musiałabym jej szukać. Zajęłam się innymi sprawami będąc przekonana, że aukcję wygrałam. Nie niepokoiłam się bo czasami maile potwierdzające przychodzą z opóźnieniem. I tyle w temacie 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to zdaje się nowe "udogodnienie" Allegro dla sprzedającego ale także dla samego Allegro no bo większa prowizja dla serwisu. Brałem ostatnio udział w kilku licytacjach które pozornie WYGRAŁEM w zakończonym limicie czasowym. Tuż po zakończonej aukcji którą wygrałem dostaję info że były inne wyższe oferty i UWAGA mogę dalej przebijać swoją niby wcześniej wygraną ( a okazuje się że nie!!!) czyli ALLEGRO nie honoruje takiej wygranej bo jest potem LICYTACJA PO LICYTACJI!!! Dlatego nie biorę więcej udziału w cyrku Allegro zwaną LICYTACJĄ!
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »