Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam 😑. Proszę pilnie o pomoc, zniknęły mi wiadomości z Allegro, potrzebuję ich z jednym sprzedającym 😞 koniecznie. Kiedy Allegro to zmieni, że te wiadomości zostawać będą na stałe, przecież każdy z nas ich potrzebuje, konwersacje ze sprzedającymi są różne chcemy móc do nich wracać. Jeszcze niedawno miałam te wiadomości. Co teraz? Potrzebuję ich. Nie wiem czy pamiętam dokładną nazwę sprzedającego, ale chyba sprzedający: Kompilo-Grafen. Chociaż nie jestem pewna, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Wszystkie wiadomości znajdziesz na skrzynce mailowej. Nie ma możliwości przywrócenia ich do centrum wiadomości.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ nie mam nic na mailu, gdzie niby one na mailu maja byc te wiadomosci? Nic takiego nie mam, maila sprawdzam codziennie, wiadomosci jak sa z kilku miesiecy wstecz to jak ja mam je znalezc na mailu? Czyszcze tez skrzynke. Nic takiego na mailu nie widze przychodza tylko wiadomosci jak sie cos z Allegro zamowi. Masakra, powinni to w koncu zmienic. Czy juz nic nie moge zrobic? Widzialam,ze moderatorzy chyba czy ktos pomogli komus tutaj i odzyskal wiadomosci, bylo tak na czacie jakis czas temu 😞
@Client:101416879 Tytuł takiego maila brzmi: "Masz nową wiadomość od użytkownika...."
Przefiltruj sobie w skrzynce odbiorczej ale jeśli je usunąłeś to niestety nic już nie poradzisz.
@Client:101416879 po 6 miesiącach przepadają. Tak jak pisze @komis-bell powinny bym we wiadomościach e-maili
Nie mam nic na mailu, gdzie niby one na mailu maja byc te wiadomosci? Nic takiego nie mam, maila sprawdzam codziennie, wiadomosci jak sa z kilku miesiecy wstecz to jak ja mam je znalezc na mailu? Czyszcze tez skrzynke. Nic takiego na mailu nie widze przychodza tylko wiadomosci jak sie cos z Allegro zamowi. Masakra, powinni to w koncu zmienic. Czy juz nic nie moge zrobic? Widzialam,ze moderatorzy chyba czy ktos pomogli komus tutaj i odzyskal wiadomosci, bylo tak na czacie jakis czas temu 😞
@Client:101416879 Wiadomości są usuwane po 6 miesiącach od ich otrzymania i nie ma możliwości ich przywrócenia, przykro mi. Jedynym sposobem jest przejrzenie skrzynki mejlowej (w tym SPAM), ale jeśli wyczyściłaś stare wiadomości, to prawdopodobnie już ich nie odzyskasz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry. Mam pytanie dotyczące powiadomień dla klientów. Oto trzech klientów, do których piszę wiadomości przez e-mail, aby wiadomość dotarła dokładnie, a następnie widzę wiadomości w mojej zakładce "Wiadomości". Piszę do klientów natychmiast (w ciągu 0-4 godzin) po zakupie, ponieważ nie wybierają opcji produktu i nie mogę wysłać tego produktu. Piszę do klientów, jeden nie odpowiadał przez tydzień, a wczoraj zadałem pytanie o zamówienie (nie tylko wiadomość), na co od razu mu odpowiedziałam. Inny klient, do którego napisałam, również zadał pytanie dotyczące zamówienia i odpowiedziałam jej. Ale nie mogę sprawdzić, czy klienci widzą moje wiadomości. Wydaje się, że po prostu nie widzą ode mnie tych powiadomień i czują, że niczego nie wysyłam i ignoruję. Z tego oczywiście odejmują mi punkty, ponieważ zamówienia nie są wysyłane w terminie, chociaż po prostu nie mogę wysłać towaru bez konkretnych wybranych parametrów (kolor i rozmiar). Klienty (87935335) (client:91458824) (vasiek80) zamówienie e7246150-ec1a-11ee-ba31-abe65dece106
Dzień dobry @VivaBeautyShop! Sprawdziłam to i kupujący otrzymali Twoje wiadomości, otrzymali też e-mailowe powiadomienie o wiadomościach.
Jeśli chodzi o jakość sprzedaży to punkty liczymy za pytania zadane z poziomu oferty, nie z poziomu zakupu i dlatego tych statystyk nie widać w Twoim panelu.
Rozumiem, że jest to dziwne, że trzy takie osoby się trafiły, ale proponuję ponowić do nich wiadomość, ponieważ na pewno są one dla nich widoczne.
@la_nika Dzięki, naprawdę dziwne i niesamowite, niektórzy I miesiąc nie odpowiadają, a potem proszą mnie o zwrot towaru hahaha. Proszę mi powiedzieć, a jeśli z grubsza mówiąc z winy Klienta nie mogę wysłać towaru w terminie, to czy nie można za to odebrać punktów?
Zawsze można prosić o wyłączenie takiej przesyłki z jakości.
@lew26 jak to zrobić?
@VivaBeautyShop przekażę te zamówienia z prośbą o wykluczenie z jakości i dam znać, czy się udało 🙂
@la_nika super, ale mam kilka takich zamówień
e7246150-ec1a-11ee-ba31-abe65dece106
fb861460-ebaa-11ee-a247-b3738e7bab73
@VivaBeautyShop tak, te właśnie zgłosiłam 🙂
Dokładnie zgłosiłam dwa:
fb861460-ebaa-11ee-a247-b3738e7bab73
df3bfa50-e794-11ee-a247-b3738e7bab73
To pierwsze jeszcze nie jest opóźnione, dopiero gdy będzie, będę mogła je zgłosić 🙂
Super. Dziękuję bardzo i miłego dnia 😊
@VivaBeautyShop wracam z odpowiedzią. Wykluczyliśmy zamówienie nr df3bfa50-e794-11ee-
Kupujący wskazał kolor oraz rozmiar. Różne warianty powinny być wystawione jako osobne oferty, połączone w ramach wariantów, kupujący nie mógł wiedzieć, że ten kolor będzie niedostępny.
Taaak, juz rozumiem