
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10 grudnia zamówiłem kurtkę płacąc za nią kuponem i resztę przelewem, kurtka okazała się za duża więc ją zwróciłem i niestety mimo potwierdzenia zwrotu nie otrzymałem gotówki z powrotem, kupon wrocił w całości lecz reszta pieniędzy nie wpłynęła na konto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziwne, kupon wrócił a środki nie? one powinny wrócić tam skąd wyszły> sprawdziłeś dokładnie? był mail od Allegro o zwrocie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Był mail i parę informacji od samego sprzedającego że środki są zwracane. Sprawdzałem dokładnie i żadnych pieniędzy ze zwrotu nie otrzymałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Informacje od sprzedającego nie są wiarygodne tylko mail od Allegro i po takim mailu w 3dni środki powinny być tam skąd wyszły, a nie był to np:zakup na raty?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, zakupiłem towar bez żadnych rat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok zapytamy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48195422 sprzedający zwrócił wpłatę i powinna być widoczna na Twoim koncie przypisanym do BLIKa, sprawdź to proszę czy nie masz takiej wpłaty na konto w okolicach 21.12 .2022 r. Jeśli nie, poproszę o informację, prześlemy wówczas do Ciebie potwierdzenie tego zwrotu i będziesz mógł wyjaśnić to z bankiem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika napisał(a):@Client:48195422 sprzedający zwrócił wpłatę i powinna być widoczna na Twoim koncie przypisanym do BLIKa, sprawdź to proszę czy nie masz takiej wpłaty na konto w okolicach 21.12 .2022 r. Jeśli nie, poproszę o informację, prześlemy wówczas do Ciebie potwierdzenie tego zwrotu i będziesz mógł wyjaśnić to z bankiem.
Niestety nie otrzymałem tych środków, sprawdzałem każdą transakcje w historii

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48195422 Sprawdź proszę skrzynkę mailową. Wysłaliśmy do Ciebie potwierdzenie tego przelewu.
Moderatorka