Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie dostałam zwrotu pieniędzy za zakup zwrócony. Sprzedawca mówi że wyslal zwrot 24.09, ale ja nic nie dostałam.
@Client:45242467 sprawdzałeś z datą w dniu zakupu? Jaka metoda płatności?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tak, nie ma. Blik.
A mail od Allegro była?
Nie było
@Client:45242467 widzę, że sprzedający zlecił prawidłowo zwrot przez nasz system. Zwrot dla płatności BLIK, często jest widoczny z datą płatności - sprawdź proszę wpływy na rachunku, z którego płaciłaś z datą 15 września.
Sprawdziłam, nie mam żadnego przelewu wchodzącego pomiędzy 13 a 16
@Client:45242467 skontaktuj się proszę w takim przypadku z naszą obsługą, przez ten formularz. Otrzymasz potwierdzenie realizacji zwrotu, na podstawie którego bank pomoże odszukać wpłatę.