Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zwróciłem paczkę w ustalonym terminie z potwierdzeniem jej odbioru, podobno został zlecony zwrot środków na konto a minęły już 3 dni a zwrotu dalej nie ma. Jak mogę to rozwiązać?
@Client:103849883 O które zamówienie chodzi?
Zwrot nr: W54P/2022
A dostałeś maila od Allegro że był zwrot środków?
Tak dostałem maila od Allegro że została zlecona przez sprzedającego do zwrotu.
@Client:103849883 sprawdź czy tu nie ma https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Środki 0 w dodatku mam to nieaktywne.
@Client:103849883 to że nie aktywne nie ma nic do rzeczy jak tam wracają pieniądze
A jak robiłeś opłatę za zamówienie ? masz w mailu gdzie trafią pieniądze ? sprawdź dokładnie może przeoczyłeś wpłatę ?
To nie nie ma tego tam po wejściu w link widnieje 0zł. Przelew był robiony tradycyjny. Podczas zwrotu Allegro dało mi możliwość zmiany na jakie konto ma zostać wykonany przelew, i zostało to zmienione z tego gdzie została wykonana płatność na inne.
@Client:103849883 to że wpisałeś konto nie ma znaczenia, sprzedawca robiąc zwrot przez allegro finanse przelewa na instrument z którego płaciłeś jak wyżej wiec skoro robiłeś zwykły przelew zapewne kasa przyjdzie na https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ kiedy dostałeś maila o wypłacie ? 3 dni to robocze więc poczekaj do poniedziałku !
Okej jeżeli przelew nie przyjdzie ani na konto ani na https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ to odezwę się we wtorek.
I potwierdzenie od Allegro dostałem we wtorek czy w sumie 3 dni robocze były.
@Client:103849883 jak było we wtorek to powinny być poczekamy co napisze @nat_not w sprawie Zwrot nr: W54P/2022
Dalej brak jakiejkolwiek odpowiedzi z ich strony, a pieniędzy nie ma.
@Client:103849883 Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ten zwrot (nie numer zwrotu).
d0c9bfe1-ae8c-11ec-8cc3-9311b237cdd0
Proszę bardzo
@Client:103849883 Sprzedający poprawnie zlecił ten zwrot dla Ciebie w naszym systemie, dlatego jeśli wciąż nie masz pieniedzy napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz. W wiadomości napisz, którego zamówienia dotyczy ta sytuacja, a nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie przelewu, które będziesz mógł wykorzystać w swoim banku, aby wyjaśnić tę sytuację.