- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam zwróciłem paczkę w ustalonym terminie z potwierdzeniem jej odbioru, podobno został zlecony zwrot środków na konto a minęły już 3 dni a zwrotu dalej nie ma. Jak mogę to rozwiązać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103849883 O które zamówienie chodzi?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwrot nr: W54P/2022
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A dostałeś maila od Allegro że był zwrot środków?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak dostałem maila od Allegro że została zlecona przez sprzedającego do zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103849883 sprawdź czy tu nie ma https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Środki 0 w dodatku mam to nieaktywne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103849883 to że nie aktywne nie ma nic do rzeczy jak tam wracają pieniądze
- na Allegro Finanse – jeśli klient płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
A jak robiłeś opłatę za zamówienie ? masz w mailu gdzie trafią pieniądze ? sprawdź dokładnie może przeoczyłeś wpłatę ?
- na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
- na rachunek limitu odnawialnego Allegro – jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie nie ma tego tam po wejściu w link widnieje 0zł. Przelew był robiony tradycyjny. Podczas zwrotu Allegro dało mi możliwość zmiany na jakie konto ma zostać wykonany przelew, i zostało to zmienione z tego gdzie została wykonana płatność na inne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103849883 to że wpisałeś konto nie ma znaczenia, sprzedawca robiąc zwrot przez allegro finanse przelewa na instrument z którego płaciłeś jak wyżej wiec skoro robiłeś zwykły przelew zapewne kasa przyjdzie na https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ kiedy dostałeś maila o wypłacie ? 3 dni to robocze więc poczekaj do poniedziałku !
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Okej jeżeli przelew nie przyjdzie ani na konto ani na https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ to odezwę się we wtorek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I potwierdzenie od Allegro dostałem we wtorek czy w sumie 3 dni robocze były.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103849883 jak było we wtorek to powinny być poczekamy co napisze @nat_not w sprawie Zwrot nr: W54P/2022
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dalej brak jakiejkolwiek odpowiedzi z ich strony, a pieniędzy nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103849883 Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ten zwrot (nie numer zwrotu).
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
d0c9bfe1-ae8c-11ec-8cc3-9311b237cdd0
Proszę bardzo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103849883 Sprzedający poprawnie zlecił ten zwrot dla Ciebie w naszym systemie, dlatego jeśli wciąż nie masz pieniedzy napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz. W wiadomości napisz, którego zamówienia dotyczy ta sytuacja, a nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie przelewu, które będziesz mógł wykorzystać w swoim banku, aby wyjaśnić tę sytuację.
Moderatorka