Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłem zwrot wadliwego towaru w terminie własny koszt a przedawca nie chce przejąć .
Twierdzi że towar jest sprawny i mam zapłacić za przechowywanie towaru
no i ? Ty o coś pytasz? Chyba nie, ale:
odpowiedział na reklamację. towar sprawny, odebrać i poprosić o instrukcję obsługi
a coś więcej napisz dlaczego niesprawny, co nie działa, od kogo kupiłeś firma / prywatny sprzedawca?
Kupiłem(polski)interfejs diagnostyczny do samochodów, miały wysłać interfejs i 3cd
Dostałem interfejs i 1cd sterownikami, instrukcją i z linkami gdzie można pobrać program.Po instalacji interfejs nie przychodził test ale komputer wykrywał, instalowałem program i próbowałem połączyć się samochodem (próbowałem na 3 różnych samachodach)nie połączył się, mimo to że program też wykrywał interfejsa, pożyczyłem od kolegi taki sam interfejs tylko że chiński, interfejs przychodził test I połączył się samachodamy
No i postanowiłem wykonywać zwrot towaru I opisałem przyczynę
@ghazaryan Otwórz mu dyskusję, opisz tam problem i napisz że ma wysłać odpowiedni a ten zabrać, nie daj się wciągać w żadne gierki, masz tam pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
otworzyłem dyskusje, odpisał że w czasie wzrostu jak naznaczilem ze towar nie zgodnie z opisem to znaczy że towar przyjmuje jako reklamacje a technik stwierdził że interfejs dobry i mam odebrać na własny koszt + koszt za chowanie
Napisz w dyskusji że nie jest to miał i czekaj na odpowiedź, niczego nie odbieraj. Poproś o pomoc Allegro
Poprosiłem dostałem odpowiedź
ghazaryan przykro mi jednak w formularzu zwrotu zaznaczył Pan reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. Odstąpienie dotyczy produktu nieużywanego i odesłanego w stanie idealnym. Zgłosił Pan, że towar jest wadliwy i nie działa właściwie więc jest to równoznaczne z reklamacją. Przykro mi, że reklamacja została odrzucona. Jako pośrednik sprzedaży nie mamy jednak uprawnień pozwalających na ingerowanie w decyzję reklamacyjną. W przypadku braku możliwości dojścia do porozumienia między Stronami sugeruję skorzystanie z programu Allegro Protect. Bezpośredni link do wniosku Allegro Protect: https://allegro.pl/allegro-protect/index
Czyli zaznaczyłeś zwrot a nie reklamację. Odbierz towar i złóż reklamację jak trzeba
Mam dopłacić i odebrać zepsuty towar?
Przedawca twierdzi że nie jest zepsuty i tak nie uzna reklamację
Masz inny towar niż zamówiłeś czy nie?
Interfejs był zepsuty oddałem
Był zepsuty czy nie ten model dostałeś, zdecyduj?
Był zepsuty
I nie kompletny
nadal ci nie przysługuje zwrot tylko naprawa / wymiana przy 1 reklamacji
Ale ja nie zlozilem reklamację, wykonałem zwrot towaru w terminie 14 dni
Zwraca się towar pełnowartościowy. Niepełnowartościowy się reklamuje
zrobiłeś jakiś twór na krzyż
Przedawca twierdzi że jest dobry czyli pełnowartościowy
To znaczy że mam dopłacić i odebrać zepsuty sprzęt?