Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłem zwrot wadliwego towaru w terminie własny koszt a przedawca nie chce przejąć .
Twierdzi że towar jest sprawny i mam zapłacić za przechowywanie towaru
@ghazaryan tzn ze jak z twojej reklamacji wynika ze towar jest pełnowartościowy to masz se go odebrać na własny koszt plus zwrotu już nie zrobisz bo 14 dni od dnia odbioru minęło. Jakbyś zamiast zaznaczać w formularzu allegro reklamacji zaznaczył zwrot bez podania przyczyny to byś odzyskał kasę
To znaczy że wykonujesz wzrot
Czyli W czasie wykonanie w zrotu nie można podać przyczynę bo nie dostaniesz kasę?
A Ty czytasz czy wolisz się przepychać z tymi co "nienawidzą" kupujących? pisałem co masz zrobić! Masz złożony wniosek do AP i daj sobie już luz z nimi.
Wczoraj włożyłem wniosek Allegro Protect i czekam
Tylko chciałem widzieć czy to ma sens czy tylko strata czasu
różnie to bywa.
złożyłeś-czekaj. masz inne wyjscie?
@ghazaryan Przecież dostałeś propozycję skorzystania z programu Allegro Protect, więc składaj wniosek o odszkodowanie. Masz problem rozwiązany, sprzedającemu podziękuj.
Wczoraj złożyłem wniosek
Napisałem i dostałem odpowiedz
ghazaryan przykro mi jednak w formularzu zwrotu zaznaczył Pan reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. Odstąpienie dotyczy produktu nieużywanego i odesłanego w stanie idealnym. Zgłosił Pan, że towar jest wadliwy i nie działa właściwie więc jest to równoznaczne z reklamacją. Przykro mi, że reklamacja została odrzucona. Jako pośrednik sprzedaży nie mamy jednak uprawnień pozwalających na ingerowanie w decyzję reklamacyjną. W przypadku braku możliwości dojścia do porozumienia między Stronami sugeruję skorzystanie z programu Allegro Protect. Bezpośredni link do wniosku Allegro Protect: https://allegro.pl/allegro-protect/index
@ghazaryan kupiłeś jako firma od firmy?
Nie kupiłem prywatne
I tak jest wg prawa, ale następnym razem jak składasz reklamację to napisz żeby sobie odebrał towar, także zgodnie z prawem.
Witam
rozwiązanie mojego problemu było złożenie wniosku do AP
dostałem odpowiedź
Pozytywnie rozpatrzyliśmy wniosek z Allegro Protect. Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy:
AutoExpert4U_pl, jeżeli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji Kupującego to kwotę zaakceptowanego wniosku doliczymy do Twoich rozliczeń z Allegro.
Wiadomość dla sprzedającego
Zwrot pokrywa Allegro Protect. Zapewniamy, że nie oczekujemy spłaty tej kwoty.
Wiadomość dla kupującego
Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na konto lub kartę, z których opłacono zakup. W mejlu znajdziesz informacje o zwrocie.
Jeśli ktoś ma podobne sytuacja nie tracić czasu i nerwy pisać do AP
Ja wprowadziłem dyskusje 2 tygodnie
@ghazaryan Miałeś farta, wypłata z własnych pieniędzy allegro to nie przyznanie Ci racji, reklamacja dalej jest odrzucona, a Ty masz do odebrania swój towar za który sprzedawca nalicza za magazynowanie 🙂
To że dostałeś kasę nie zamyka sprawy między Tobą a sprzedawcą 🙂
Jak już pisałem to nie było reklamacja a wzrot
Przecież zaznaczyłeś teklamacje
to co zaznaczyłeś a co chciałeś to widać 2 różne rzeczy ale wpływają na dalszy tok