Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jestem prywatnym sprzedawcą. Pani wczoraj zgłosiła, że chce zwrócić towar, ponieważ jest dziura. Tak naprawdę nie wiem czy ona sama nie zrobiła tej dziury, np.przymierzając sukienkę. Zgodziłam się wstępnie na zwrot, gdzie nie muszę przyjmować zwrotów jako osoba prywatna, ale Pani chce żebym to ja za niego zapłaciła, ale najpierw oddała jej pieniądze. Ja jej na to, że po otrzymaniu zwrotu sukienki dostanie Pani zwrot pieniędzy. Pani się kłóci i założyła dyskusję... Co zrobić w takim przypadku?
@ev0201 Pani reklamuje to niech odeśle jak Ty uważasz że to potrzebne do rozpatrzenia reklamacji, masz 14dni na rozpatrzenie - panie nie odeśle to możesz rekalamcję odrzucić z tego powodu, Jak reklamcja będzie zasadna to zwrócisz jej za odesłanie.