anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot z Allegro Protect

MAMY ROZWIĄZANIE!
32343234
#9 Pomysłodawca#

Kupujący złożył wniosek o wypłatę pieniędzy z Allegro Protect co wg dowodów, które zgromadzilam jest możliwą (próbą, a może się udało, nie wiem) wyłudzenia, pomijam szczegóły bo sprawa jest długa. 

Nie mogę od nikogo się dowiedzieć czy Kupujący dostał już odpowiedź czy dostanie pieniądze z Allegro Protect pozytywną lub negatywna - nie odpowiada mi na to pytanie od jakichś dziesięciu dni ani Allegro ani Kupujący. A spór jest nadal otworzony, tylko kupujący przestał mi odpowiadać w dyskusji od kilku dni.

 

Czy mogę się tego dowiedzieć? Jak?

 

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@32343234 Podaj mi proszę numer dyskusji, której dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
32343234
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  nie widzę nigdzie bezpośredniego nr dyskusji, ale ogłoszenie, którego dotyczy dyskusja ma identyfikator 

(d3d6ceb6-623b-452f-a388-0d4ef79a1e51)

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@32343234 dziękuję za ten numer, ale nie jestem upoważniona do tego, aby informować jaki status ma wniosek do Allegro Protect złożony przez kupującego. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
32343234
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ To dlaczego pytała Pani o nr dyskusji skoro było to moje jedyne pytanie?

 

Wniosek Kupujacego powinien zostać rozpatrzony średnio w 2-3 dni jak udało mi się dowiedzieć, a od tego czasu minęło ok.  7 dni, Kupujący chce zwrotu pieniędzy ode mnie, a ja nadal nie wiem czy on już nie dostał zwrotu z Allegro Protect

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@32343234 poprosiłam o ten numer, bo bez jakichkolwiek danych dotyczących zamówienia, wyłącznie po samym opisie, który umieściłaś, nie jestem w stanie zweryfikować sprawy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
32343234
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ 

W takim razie bezcelowe było pytanie o numer dyskusji, bo bez względu na treść dyskusji i jej numer odpowiedź byłaby jedna. 

Kiedy więc i od kogo się tego dowiem? Nielogicznym byłoby, gdyby Kupujący zgłaszał roszczenia wobec mnie a ja nie dowiedziałabym się nigdy o ich skutku.

Przyszło mi powiadomienie o tym, że złożył wniosek. Bez kontynuującego powiadomienia (o wyniku) proces wyglądałaby na urwany i nieukończony

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@32343234 polecam wyjaśnienie i kontynuowanie sprawy w trwającej dyskusji z kupującą. Trwa ona od ponad 3 tygodni, więc nawet jeśli teraz zdecydujesz się dojść z nią do porozumienia z kupującą, nie ma żadnych przeszkód. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
32343234
#9 Pomysłodawca#

Do porozumienia doszlo ZANIM kupujacy założył Spór, więc już założenie Sporu od początku było bezprawne, bo naruszało art. 917 KC. Porozumienie to pozostaje w mocy po dziś dzień, ale to kupujący się z niego nie wywiązuje, a nie ja. Allegro dobrze o tym wie. 

O jakim więc porozumieniu Pani mówi? 

 

Zadam drugie pytanie:

czy rozpatrzona decyzja wniosku o zwrot z Allegro Protect (pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie) skutkuje odblokowaniem konta Sprzedającego?

oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

Nie otrzymałam zwrotu mimo iż wniosek rozpatrzony pozytywnie co teraz nikt z Allegro nie odpisuje już ponad miesiąc ?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kafaleczu poprosiłam już zespół o sprawdzenie Twojego wniosku, więc jak tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

Witam Allegro procent miało mi zwrócić środki w ramach pozytywnej reklamacji w ciągu 7 dni i nadal nic nie dostałam a już minęło 14 dni hmmm przykre 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kafaleczu Podaj mi numer korespondencji, w której otrzymałeś tę decyzję.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

IMG_5383.png

 Mam zdjęcie 

oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kafaleczu tak, z naszej strony wszystko jest w porządku, więc wygenerujemy dla Ciebie potwierdzenie wypłaty środków na Twój rachunek i niebawem je otrzymasz w wiadomości od nas. Wówczas będziesz mogła iść do swojego banku, aby wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

To bardzo proszę o potwierdzenie o potwierdzenie wypłaty 

oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

I macie już to potwierdzenie ?

oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

 Proszę o konrakt@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  miałam dostać potwierdzenie zwrotu wypłaty środków !

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kafaleczu Działamy w Twojej sprawie. Proszę Cię o jeszcze chwileczkę cierpliwości. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów