Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący złożył wniosek o wypłatę pieniędzy z Allegro Protect co wg dowodów, które zgromadzilam jest możliwą (próbą, a może się udało, nie wiem) wyłudzenia, pomijam szczegóły bo sprawa jest długa.
Nie mogę od nikogo się dowiedzieć czy Kupujący dostał już odpowiedź czy dostanie pieniądze z Allegro Protect pozytywną lub negatywna - nie odpowiada mi na to pytanie od jakichś dziesięciu dni ani Allegro ani Kupujący. A spór jest nadal otworzony, tylko kupujący przestał mi odpowiadać w dyskusji od kilku dni.
Czy mogę się tego dowiedzieć? Jak?
@32343234 Podaj mi proszę numer dyskusji, której dotyczy ta sytuacja.
@_HolaOla_ nie widzę nigdzie bezpośredniego nr dyskusji, ale ogłoszenie, którego dotyczy dyskusja ma identyfikator
(d3d6ceb6-623b-452f-a388-0d4ef79a1e51)
@32343234 dziękuję za ten numer, ale nie jestem upoważniona do tego, aby informować jaki status ma wniosek do Allegro Protect złożony przez kupującego.
@_HolaOla_ To dlaczego pytała Pani o nr dyskusji skoro było to moje jedyne pytanie?
Wniosek Kupujacego powinien zostać rozpatrzony średnio w 2-3 dni jak udało mi się dowiedzieć, a od tego czasu minęło ok. 7 dni, Kupujący chce zwrotu pieniędzy ode mnie, a ja nadal nie wiem czy on już nie dostał zwrotu z Allegro Protect
@32343234 poprosiłam o ten numer, bo bez jakichkolwiek danych dotyczących zamówienia, wyłącznie po samym opisie, który umieściłaś, nie jestem w stanie zweryfikować sprawy.
W takim razie bezcelowe było pytanie o numer dyskusji, bo bez względu na treść dyskusji i jej numer odpowiedź byłaby jedna.
Kiedy więc i od kogo się tego dowiem? Nielogicznym byłoby, gdyby Kupujący zgłaszał roszczenia wobec mnie a ja nie dowiedziałabym się nigdy o ich skutku.
Przyszło mi powiadomienie o tym, że złożył wniosek. Bez kontynuującego powiadomienia (o wyniku) proces wyglądałaby na urwany i nieukończony
@32343234 polecam wyjaśnienie i kontynuowanie sprawy w trwającej dyskusji z kupującą. Trwa ona od ponad 3 tygodni, więc nawet jeśli teraz zdecydujesz się dojść z nią do porozumienia z kupującą, nie ma żadnych przeszkód.
Do porozumienia doszlo ZANIM kupujacy założył Spór, więc już założenie Sporu od początku było bezprawne, bo naruszało art. 917 KC. Porozumienie to pozostaje w mocy po dziś dzień, ale to kupujący się z niego nie wywiązuje, a nie ja. Allegro dobrze o tym wie.
O jakim więc porozumieniu Pani mówi?
Zadam drugie pytanie:
czy rozpatrzona decyzja wniosku o zwrot z Allegro Protect (pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie) skutkuje odblokowaniem konta Sprzedającego?
Nie otrzymałam zwrotu mimo iż wniosek rozpatrzony pozytywnie co teraz nikt z Allegro nie odpisuje już ponad miesiąc ?
@kafaleczu poprosiłam już zespół o sprawdzenie Twojego wniosku, więc jak tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie.
Witam Allegro procent miało mi zwrócić środki w ramach pozytywnej reklamacji w ciągu 7 dni i nadal nic nie dostałam a już minęło 14 dni hmmm przykre
@kafaleczu Podaj mi numer korespondencji, w której otrzymałeś tę decyzję.
Mam zdjęcie
I wiadomo coś @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@kafaleczu tak, z naszej strony wszystko jest w porządku, więc wygenerujemy dla Ciebie potwierdzenie wypłaty środków na Twój rachunek i niebawem je otrzymasz w wiadomości od nas. Wówczas będziesz mogła iść do swojego banku, aby wyjaśnić tę sytuację.
To bardzo proszę o potwierdzenie o potwierdzenie wypłaty
I macie już to potwierdzenie ?
Proszę o konrakt@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ miałam dostać potwierdzenie zwrotu wypłaty środków !
@kafaleczu Działamy w Twojej sprawie. Proszę Cię o jeszcze chwileczkę cierpliwości.