anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot z Allegro Protect

MAMY ROZWIĄZANIE!
32343234
#9 Pomysłodawca#

Kupujący złożył wniosek o wypłatę pieniędzy z Allegro Protect co wg dowodów, które zgromadzilam jest możliwą (próbą, a może się udało, nie wiem) wyłudzenia, pomijam szczegóły bo sprawa jest długa. 

Nie mogę od nikogo się dowiedzieć czy Kupujący dostał już odpowiedź czy dostanie pieniądze z Allegro Protect pozytywną lub negatywna - nie odpowiada mi na to pytanie od jakichś dziesięciu dni ani Allegro ani Kupujący. A spór jest nadal otworzony, tylko kupujący przestał mi odpowiadać w dyskusji od kilku dni.

 

Czy mogę się tego dowiedzieć? Jak?

 

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@32343234 Podaj mi proszę numer dyskusji, której dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
32343234
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  nie widzę nigdzie bezpośredniego nr dyskusji, ale ogłoszenie, którego dotyczy dyskusja ma identyfikator 

(d3d6ceb6-623b-452f-a388-0d4ef79a1e51)

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@32343234 dziękuję za ten numer, ale nie jestem upoważniona do tego, aby informować jaki status ma wniosek do Allegro Protect złożony przez kupującego. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
32343234
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ To dlaczego pytała Pani o nr dyskusji skoro było to moje jedyne pytanie?

 

Wniosek Kupujacego powinien zostać rozpatrzony średnio w 2-3 dni jak udało mi się dowiedzieć, a od tego czasu minęło ok.  7 dni, Kupujący chce zwrotu pieniędzy ode mnie, a ja nadal nie wiem czy on już nie dostał zwrotu z Allegro Protect

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@32343234 poprosiłam o ten numer, bo bez jakichkolwiek danych dotyczących zamówienia, wyłącznie po samym opisie, który umieściłaś, nie jestem w stanie zweryfikować sprawy. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
32343234
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ 

W takim razie bezcelowe było pytanie o numer dyskusji, bo bez względu na treść dyskusji i jej numer odpowiedź byłaby jedna. 

Kiedy więc i od kogo się tego dowiem? Nielogicznym byłoby, gdyby Kupujący zgłaszał roszczenia wobec mnie a ja nie dowiedziałabym się nigdy o ich skutku.

Przyszło mi powiadomienie o tym, że złożył wniosek. Bez kontynuującego powiadomienia (o wyniku) proces wyglądałaby na urwany i nieukończony

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@32343234 polecam wyjaśnienie i kontynuowanie sprawy w trwającej dyskusji z kupującą. Trwa ona od ponad 3 tygodni, więc nawet jeśli teraz zdecydujesz się dojść z nią do porozumienia z kupującą, nie ma żadnych przeszkód. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
32343234
#9 Pomysłodawca#

Do porozumienia doszlo ZANIM kupujacy założył Spór, więc już założenie Sporu od początku było bezprawne, bo naruszało art. 917 KC. Porozumienie to pozostaje w mocy po dziś dzień, ale to kupujący się z niego nie wywiązuje, a nie ja. Allegro dobrze o tym wie. 

O jakim więc porozumieniu Pani mówi? 

 

Zadam drugie pytanie:

czy rozpatrzona decyzja wniosku o zwrot z Allegro Protect (pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie) skutkuje odblokowaniem konta Sprzedającego?

oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

Nie otrzymałam zwrotu mimo iż wniosek rozpatrzony pozytywnie co teraz nikt z Allegro nie odpisuje już ponad miesiąc ?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kafaleczu poprosiłam już zespół o sprawdzenie Twojego wniosku, więc jak tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

Witam Allegro procent miało mi zwrócić środki w ramach pozytywnej reklamacji w ciągu 7 dni i nadal nic nie dostałam a już minęło 14 dni hmmm przykre 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kafaleczu Podaj mi numer korespondencji, w której otrzymałeś tę decyzję.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

IMG_5383.png

 Mam zdjęcie 

oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kafaleczu tak, z naszej strony wszystko jest w porządku, więc wygenerujemy dla Ciebie potwierdzenie wypłaty środków na Twój rachunek i niebawem je otrzymasz w wiadomości od nas. Wówczas będziesz mogła iść do swojego banku, aby wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

To bardzo proszę o potwierdzenie o potwierdzenie wypłaty 

oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

I macie już to potwierdzenie ?

oznacz moderatorów
kafaleczu
#7 Wielbiciel#

 Proszę o konrakt@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  miałam dostać potwierdzenie zwrotu wypłaty środków !

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kafaleczu Działamy w Twojej sprawie. Proszę Cię o jeszcze chwileczkę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów