anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro błędnie połączyło produkt z katalogiem

MAMY ROZWIĄZANIE!
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Witam,

Allegro błędnie połączyło katalog z produktem. Klient dokonał zakupu i złożył reklamację, że produkt jest niezgodny opisem.  Według mojego opisu klient zakupił doniczki o średnicy 30 cm natomiast Allegro połączyło ofertę z doniczką o średnicy 58cm. Według mnie zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z opisem oferty natomiast klient domaga się większej doniczki.

Czy w takim przypadku mogę odrzucić reklamację Klienta z powodu błędnego połączenia? Według mojego opisu klient powinien dostać doniczki o średnicy 30 cm.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiem czy możesz, za treść ogłoszenia odpowiada sprzedajacy, teraz często takie byki Allegro robi, z pewnością będzie dyskusja więc się przygotuj na to, jak masz treść oferty i dowody że to nie twoja wina, odrzuć reklamację.🤗

oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Kupujący już założył dyskusje i w niej poprosił o pomoc. Allegro odpisało, że ja za to odpowiadam. Natomiast klient zażądał prawidłowego przedmiotu. W parametrach przedmiotu jest przedmiot z katalogu natomiast w opisie oferty jest mój poprawny opis. Mam zamiar odrzucić żądania Klienta i wkleić screen z opisu oferty. Klient oczywiście nie przeczytał całego opisu tylko tytuł z katalogu.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak zrób i czekaj co odpisze Allegro.🤗

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

To allegro odpowiada za schemat w jaki są prezentowane oferty z katalogu i tu należy szukać winnych .

oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Allegro do błędu się nie przyzna natomiast klient podejrzewam, że też łatwo nie odpuści ponieważ doniczka o rozmiarze 58 cm jest 5x droższa od doniczki 30 cm.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ale musisz się bronisz przez argumenty, jak nie będzie wyjścia zaproponuj zwrot środków a kupujący niech zwróci towar.🤗

oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Tak, wiem. Zaproponowałem już to rozwiązanie klientowi a on wtedy poprosił o pomoc allegro.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@graal_2015 odesłał na reklamacje ? czy ma towar u siebie i prowadzi dyskusje ? potraktuj to jako zwrot oddaj kasę i zapomnij szkoda nerwów z allegro nie wygrasz zagrożą Ci blokadą i tak rozpatrzysz ją po myśli allegro 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@graal_2015 podaj link do aukcji ?

Czy masz w tytule aukcji wymiar 30 cm ?  jeśli tak poproś klienta o wejście w zakupu i załączenie w dyskusji zrzutu z tytułem zakupu, jak będzie tam 30 cm odrzuć reklamację to samo napisz pracownikowi allegro.

ps. możesz też napisać do UOKiK z informacją że allegro ingeruje w oferty a potem pisze że to Ty odpowiadasz masz przykład zakupu dyskusji oferty i do jakich problemów to prowadzi 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Nie odesłał towaru. Towar ma u siebie i prowadzi dyskusje.

Chciałem tak zrobić poprosiłem o odesłanie i zaproponowałem zwrot pieniędzy. Po tej informacji klient poprosił o pomoc allegro. 

Poniżej link do aukcji:

https://allegro.pl/oferta/doniczka-lofly-300-antracyt-okragla-prosperplast-12378173496?snapshot=MjAy...

Aukcją po informacji od klienta została przeze mnie poprawioną jeśli chodzi o produkt w katalogu.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@graal_2015 poproś go o odesłanie na reklamacje, potem zwróć kasę powołując się na brak w sprzedaży doniczki o wymiarze 58 cm, wiem że masz 60 ale to nie 58 😄 i zamknij temat, napisz do allegro żeby odłączyli oferty od błędnych ofert a do UOKiK że utrudniają Ci sprzedaż 😄

Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:

  • byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
________
Κώστας
oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Tak, zrobię. To, że odłączął to jest rozwiązanie chwilowe. Co chwilę dostaje od nich maile, że jakiś produkt został połączony z katalogiem lub odłączony. W tych produktach z katalogu jest tyle błędów,  że to głowa mała.

oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Ta sprawa została rozwiązana ale pojawiła się kolejna. Tym razem z innym produktem ale też dotyczy błędów w katalogu. Gdy klient nie czyta opisu aukcji ale tylko i wyłącznie tytuł w katalogu allegro to wydaje mi się, że będzie często dochodzić do takich sytuacji. Niby katalog miał nam ułatwić sprzedaż, a jest zupełnie odwrotnie. Przez takie błędy w katalogach czy późniejszych zmianach (po wystawieniu aukcji) jest dużo więcej pracy na wyjaśnieniu tego wszystkiego niż wystawieniu aukcji pomijając katalog allegro.

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Nawet mi, staremu wyjadaczowi na Allegro ten katalog przysparza duuużo problemów z zakupami. Dziś już miałem zawiasy w koszyku. Jak myślicie, ile zawiasów bym dostał wybierając 20szt. i klikając Dostawa i płatność itd. ? https://allegro.pl/oferta/zawias-meblowy-prosty-nakladany-prowadnik-h-0-gtv-11888734311

Ten kto wymyślił tą całą produktyzację powinien płacić grube kary sprzedawcom i kupującym za zszargane nerwy i stratę czasu.

oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Najlepsze w tym wszystkim jest to gdy zgłosiłem błąd w produkcie to allegro go odrzuciło i stwierdziło, że wszystko jest ok. Musiałem im wszystko dokładnie opisać, że są to dwa osobne produkty i czekam teraz na weryfikację. Mam nadzieję, że tym razem zatwierdzą zmiany.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Możesz tak zrobić ale masz dyskusję i tam musisz wyjaśnić, żądania. Rozegraj to mądrze.🤔

oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Odpiszę klientowi, że w celu rozpatrzenia reklamacji konieczne jest odesłanie doniczek. Zobaczymy co na to odpowie i czy będzie chciał je odesłać.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@graal_2015 pamiętaj że złożył reklamację i czas biegnie, odpisz że czekasz na reklamowany produkt i pamiętaj żeby odrzucić reklamację przed upływem 14 dni od zgłoszenia, nie dyskutuj nie udowadniaj że nie jesteś wielbłądem, poproś o odesłanie i pilnuj 14 dni na odrzucenie reklamacji, jak by nie odesłał 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
graal_2015
#8 Zapaleniec#

Ok, teraz pytanie od jakiego dnia liczyć te 14 dni. Czy od momentu założenia dyskusji czy od momentu w którym wypowiedziało się allegro. Wydaje mi się, że od momentu założenia dyskusji.

oznacz moderatorów