anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co poszło nie tak ??? Katalog All

Firma-Polmer
#11 Animator#

Dzień dobry. 
Właśnie odczytałem wiadomość od klienta następującej treści:

"ej zdecydujcie się czy jest to 5 worków czy 10 bo wszędzie macie inne opisy i generalnie wybieram inny sklep bo nie chcę się zastanawiać.
pozdrawiam"

No i "paczam" i "paczam" i cyk. Tytuł katalogu (a więc tytuł aukcji jaki wyświetla się w aplikacji) jest że 10 szt worków, nasz tytuł aukcji i w opisie wszędzie jest, że 5. No i to by mnie nie zdziwiło, ale w parametrach aukcji (czyli też te z katalogu ALL)  jest że 5 szt. 
Nosz takiego bałaganu jeszcze nie miałem. 

No i do sedna sprawy. Czy teraz mam występować o jakieś zadośćuczynienie (czyt. rekompensatę) od All za utraconego klienta, który nie wiemy czy chciał kupić tylko te jedne worki czy może wiele więcej?????

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że klient nie rozumie takich błędów i od razu wystawia sobie opinię by nie kupować w sklepach, które mają (nawet nie ze swojej winy) błędy. 

Oznaczam moderatorów - może w końcu tam na górze zaczną słuchać ludu i zmienią podstawowe założenia tego pseudo katalogu

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

worki.png

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Wielu już zgłaszało ale to ciągle nic nie dało .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Firma-Polmer podczas łączenia oferty z katalogiem widzisz tytuł , dlaczego wobec tego łączysz pomimo , że nie jest on zgodny z produktem ,który sprzedajesz ?

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Do katalogu są wzięte moje opisy i zdjęcia, więc tworzyłem produkt od nowa jako pierwszy.

Z takim rozumowaniem jak Twoje śmiem twierdzić że 90 procent ofert nie powinno być wystawionych.

Tutaj chodzi o to że parametr jest inny niż tytuł a tytuł niby jest brany automatycznie z parametrów... Coś tu nie gra ... 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Firma-Polmer tworząc produkt w katalogu tworzysz również tytuł  ,pewnie ktoś zgłosił błąd , a niekumaty pracownik zatwierdził i jest to co jest .

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Firma-Polmer 

Nic, nie zmienią. Temat wałkowaty od trzech lat. Zadość uczynienie dają tylko w Allegro Protect 🙂

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Firma-Polmer odpięliśmy już tę ofertę od produktu, ale na przyszłość polecam zgłaszanie takich ofert do weryfikacji przez opcję "Zgłoś ofertę błędnie powiązaną z produktem⁠", która jest dostępna na dole każdej strony. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ 🥀powtórzę Twoje słowa ,, Jesteś tu już tak długo .......,,, że zapewne wiesz iż zgłaszanie błędów w katalogu to walka z wiatrakami 

@Firma-Polmer wyszukaj za pomocą frazy inny produkt o odpowiednich parametrach  i połącz @_HolaOla_ teraz uprzedzę Twoje słowa , tak wiem ,że to niedozwolone bo robi się bałagan ,ale jakie mamy wyjście ?

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@mdrogeria Teraz to zacznie sie cyrk, jak niepełnosprytne AI zacznie wyszukiwać produkty z "nieprawidłowym" EANEM i zacznie usuwać niewygodne oferty.

Dawno nie widziałem tak uporczywej walki w sprawie projektu (czytaj katalogu), który generuje tak masakryczne koszty dla firmy a na dodatek wprowadza zamęt i z samego założenia jest bublem nad bublami. Coż Allegro podniosło prowizje to stać ich na takie zabawy ku uciesze gawiedzi - Managementu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@biosorcerer niech zaczną od posadzenia przy katalogu  ludzi kompetentnych , mnie osobiście mocno się uprzykrzyło udowodnianie ,że nie jestem wielbłądem ,zwykle kończy się tym ,że konsultant wie lepiej pomimo przesłanych niezbitych dowodów na błąd .

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

O to to to... Najgorsze właśnie jest te udowadnianie, że my mamy rację.. Wiele razy odpuszczam bo fizycznie szkoda na to czasu

 

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@mdrogeria Oni po prostu przerobili ten kurs: Efekt WOW w obsłudze klienta.  Dzisiaj miałem telefon w sprawie utrzymania smarta - natarczywie wydzwaniają i próbują wcisnąć kity że to dla mojego dobra. Dopiero argument że ja w sumie to już rezygnuję ze sprzedaży tutaj podziałał. 

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Drugie rozwiązanie bez sensu -- bo zawsze jakiś parametr się będzie różnił i klient ma prawo wtedy się czepiać ..

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Ale jak zgłosić błąd tytułu jak parametr jest dobry a tytuł jest tylko zły .. Nie ma takiej opcji by zgłaszać błąd samego tytułu... 

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

No i to jest najgorsze z rozwiązań ... zamiast zmienić tytuł oferty na zgodny z parametrami to odpięliście moją ofertę od katalogu a ja nie mogę jej na nowo spiąć bo EAN jest ten sam... Absurd sięgnął zenitu.... 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  mnie już ręce opadają , Dermosan nigdy nie występował jako nawilżający , jest tłusty i półtłusty , ten drugi ma inny EAN  , A WY CO ZA NOWOŚCI WYMYŚLACIE !!!! 

https://allegro.pl/oferta/krem-do-twarzy-dermosan-dzien-i-noc-40-ml-12331102889?snapshot=MjAyMy0wOC0...

 

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@mdrogeria - weź to olej. Ja teraz konsekwentnie tłumaczę klientom, że opisy produktów i ich parametry są prawidłowe w sekcji produktu ze zdjęciami i TYLKO ZA TO odpowiadam w ofercie. Reszta to doklejki Allegro i ich fanaberie. Kilku klientów podziękowało mi za taką informację i stwierdziło, że już teraz będą się tylko tym kierować.

oznacz moderatorów