Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule. Chcę wystawić kartkę okolicznościową, ale katalog twierdzi, że powinna znajdować się w kategorii "koperty". No chyba nie, więc chciałam zgłosić błąd, ale w katalogu nie mogę jej znaleźć. Nie ma innego sposobu zgłoszenia problemu, bo produkt wisi w szkicach, a oferty publikuję poprzez API, nigdy bezpośrednio z allegro.
EAN produktu: 5901924461654
To samo z pudełkiem, które według allegro jest skarbonką: 5901924451846
@Methrylis Spróbuj skorzystać z opcji wystawienia przez formularz i wtedy zgłosić błędy w produkcie, o których piszesz.
@nat_not właśnie to mam na myśli mówiąc, że nie wyszukuje mi tego EANu w katalogu, mimo że ewidentnie się w nim znajduje. Zakładka wystawienia przez formularz niczego nie wykazuje, a jednak podczas próby połączenia szkicu z katalogiem wyskakuje komunikat, że dany EAN jest przepisany do produktu znajdującego się w kategorii "ozdobne koperty".
@Methrylis Prześlij proszę zrzuty ekranu, na których opisany problem będzie widoczny.
@Methrylis Dziękuję. Spróbuj zgłosić błędy korzystając z tych bezpośrednich linków do formularza:
https://allegro.pl/offer/product/report/79cb404b-fed1-43c9-9310-09b72d881a4d
https://allegro.pl/offer/product/report/aeb55f02-63df-4bf2-b944-f85b628c0d64
@Methrylis Tym razem powinno zadziałać:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zglos-blad-w-produkcie/79cb404b-fed1-43c9-9310-09b72d881a4d
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zglos-blad-w-produkcie/aeb55f02-63df-4bf2-b944-f85b628c0d64
@nat_not działa, dziękuję. Tylko jak sobie radzić z innymi tego typu przypadkami? Każdorazowo mamy coś takiego tutaj zgłaszać?