anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro zablokowało mi konto zanim wysłałam przedmiot (co z pieniędzmi?)

agynesstyle
#7 Wielbiciel#

Dokonałam pierwszej sprzedaży na Allegro Lokalnie (używany komputer) i zanim nadałam paczkę moje konto zostało zablokowane (punkt regulaminu 2.12). Co ważne również zablokowano Allegro Finanse, co oznacza, że nie mogę wypłacić środków. Sugerując się informacją od Allegro wysłałam dowód posiadania wystawionego przedmiotu oraz zdjęcie dowodu, aczkolwiek nadal konto nie zostało odblokowane.

Teraz Allegro oczekuje, iż wyślę przedmiot ale nie daje gwarancji iż moje konto zostanie odblokowane. Innymi słowy, mam wysłać przedmiot ale nie mam gwarancji iż moje konto zostanie odblokowane i co ważniejsze iż otrzymam pieniądze za przedmiot. Pytałam o to wielokrotnie ale nikt z kontaktu Allegro nie daje jasnej deklaracji w tej sprawie, wręcz dostaje wymijające odpowiedzi typu 'nic nie jest automatyczne' lub 'proszę sfinalizować transakcje i skontaktować się z nami'.

Dodam jeszcze, że aktualnie nie mogę nawet zwrócić pieniędzy kupującemu gdyż Allegro pobrało swoją prowizję i na koncie nie mam środków na zwrot.

Co mam teraz zrobić? Przecież nie wyślę towaru jeśli Allegro nie zagwarantuje mi zapłaty za towar?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:44052296
#21 Demiurg#

@agynesstyle masz skonfigurowane poprawnie konto do wypłat? 

Wyślij przedmiot jak paczka dotrze do odbiorcy i potwierdzi że ok możliwość wypłaty zostanie odblokowana. Konto również powinno zostać odblokowane.

Bynajmniej ta powinno to wyglądać.

.

oznacz moderatorów

agynesstyle
#7 Wielbiciel#

Tak, moje konto ma 14 lat i ma poprawnie dodane dane.

Czy w regulaminie jest punkt gwarantujący mi odblokowanie pieniędzy? W jakim czasie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Gwarancji to tu nikt nie ma, ale jak nie wyślesz to nie odblokują.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@agynesstyle jeżeli z transakcja będzie wszystko ok możliwość wypłaty zostanie odblokowana.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@agynesstyle ewentualnie poczekaj do jutra może moderatorki powiedzą coś szerzej  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Moderacja nic więcej nie powie, dobrze wiesz. Nie mieszają się do blokad kont- dział bezpieki tylko.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Błędne kolo, jedyną szansą na odzyskanie środków jest wysłanie kompa.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Też uważam że musisz zaryzykować i wysłać 

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @agynesstyle. Kwestię blokady konta możesz rozwiązać jedynie w prywatnej korespondencji mailowej. Dlatego proszę o kontakt w zgłoszeniu o numerze 43627208.  

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów