Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wczoraj poprzez Allegro Lokalnie zakupiłem przedmiot kosmetyczny do gry Counter Strike 2 a mianowicie nóż za 1500 zł, sprzedający pomimo wystawiania nowych aukcji oraz logowań na portal nie odczytuje wiadomości, nie odpisuje, po zakupie wysłałem sms ,że opłacone zamówienie proszę o wysłanie przedmiotu i jak się dzisiaj okazało zablokował mój numer bo próbowałem dzwonić parę razy i poczta głosowa, dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości z numeru dziewczyny i był sygnał. Rozumiem ,że nie każdy siedzi przy komputerze poł dnia albo czasami nie ma czasu wejść dzień czy cos ale widać aktywność po logowaniach i nowych aukcjach ,że ma tą chwile . Zgłosiłem problem z zakupem i muszę czekać 24 godziny żeby poprosić o pomoc allegro.
Jak to wygląda jeżeli faktycznie koleś okaże się być oszustem czy będzie problem z odzyskaniem pieniędzy od allegro?
Podejrzewam ,że ktoś mi pomoże dopiero za tydzień bo pewnie tyle ma czasu na wysłanie przemiotu , aczkolwiek tworzę post bo wszystkie znaki wskazują na to ,że gość jest nieuczciwy i może jest możliwość aby jakiś pracownik zweryfikował tego gościa szybciej żeby w najgorszym wypadku nie oszukał więcej osób i naraził na stres .
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Wydaje mi się ,że nie ma szans na jakiś błąd z mojej strony , widzę w zakupach na allegro lokalnie że zakupiłem to i płatność zakończona .
@Bartosek1995 Jak masz zakup to nie ma co panikować, sprzedający wg regulaminu ma 7dni na wysłanie, ale możesz zawsze otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
w podanym linku przez Ciebie nie ma tego zakupu ponieważ mój zakup był na allegro lokalnie a nie zwykłym , ale wchodze na lokalnie w zakup i mam więc raczej spoko. Jestem lekko zirytowany bo chciałbym już mieć przedmiot albo kupić od kogoś innego jak ten mi tego nie wyśle a nie czekać a wyczuwam oszustwo bo kto normalny blokuje numer osoby co kupiła cos od Cb albo nie ma z nim kontaktu.
Dziękuję za odpowiedź
@Bartosek1995 sprzedający ma 24h na odpowiedź w dyskusji, po tym czasie, poproś o pomoc pracownika Allegro. Dziękuję za Twoje zgłoszenie, rozumiem, że zachowanie sprzedającego może budzić niepokój, ale na razie musimy poczekać na jego odpowiedź.
@la_nika czy ma pani możliwość sprawdzić czy z mojej strony wszystko przebiegło jak należy zakup, płatność ?
Dziękuję za odpowiedź
@Bartosek1995 tak, sprawdziłam i wszystko jest okej. Zakup jest opłacony, wszystko przebiegło prawidłowo.