anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co jeśli odeślę niesprawny przedmiot, a sprzedawca nie zwróci pieniędzy mimo oboetnicy?

Client:126836896
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

 

razem z mężem chcielibyśmy zapytać, co dzieje się w sytuacji, gdy kupujący odsyła sprzęt (w naszym przypadku kartę graficzną) zgodnie z propozycją sprzedawcy, a sprzedawca nie zwraca pieniędzy?

 

Czy Allegro może zagwarantować zwrot środków, jeśli odeślemy produkt, a sprzedawca nie wywiąże się ze swojej części – czyli nie zwróci nam pieniędzy?

 

Nie chcemy zostać ani bez karty, ani bez pieniędzy – zależy nam na bezpiecznym i uczciwym zakończeniu sprawy.

 

Z góry dziękujemy za odpowiedź i pomoc.

Pozdrawiamy serdecznie!

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

br.
#21 Demiurg#

@Client:126836896  Wyjaśnij od podstaw:

- dlaczego zwracacie kartę?  nie pasuje a może ma jakieś wady?  Co zgłosiliście sprzedającemu?

- ile czasu minęło od zakupu a potem od zgłoszenia zwrotu albo reklamacji karty i ile od odesłania karty.

Te informacje są konieczne żeby zaproponować dalsze postępowanie.

oznacz moderatorów

Client:126836896
#7 Wielbiciel#

Karta ma wadę – mocno się przegrzewa, działa bardzo głośno i łapie thermal throttling. Zgłosiłem to sprzedającemu kilka godzin po odbiorze, bo w opisie była jako bardzo dobry stan i w pełni sprawna.

Kupiona przez Allegro Lokalnie z Allegro Protect. Karty jeszcze nie odesłałem, bo obawiam się, że sprzedający nie odda mi pieniędzy – nie mam na to żadnej gwarancji i stąd moje zapytanie.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Client:126836896  a jak to sobie wyobrażasz, że sprzedający rozpatrzy reklamację online🤔

Jak wejdziesz , to po wejściu w SZCZEGÓŁY na dole masz napis ZGŁOŚ PROBLEM Z ZAKUPEM a później czekaj na odpowiedz

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Ale masz obietnicę

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:126836896  Przede wszystkim nalezy wykonać  testy  na przykład GPU - Z   lub GPU Caps Viewer,   testy obciązeniowe radzę  ostrożnie żeby nie zniszczyć karty całkowicie.

Na podstawie zebranych informacji można zgłosić sprzedającemu reklamację, klikasz zakładkę Moje zakupy, a tam przy zakupie krty opcję :  Zgłoś problem

Tam opisujesz problem, sprzedający ma 14 dni na decyzję co dalej, ma prawo karte wymienić na sprawną lub naprawić (?) a ostatecznie  zwraca pieniądze.

Teraz zbyt wcześnie gdybać jak się to skończy, informujcie o sytuacji w miarę potrzeb.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126836896 dzień dobry! Sprzedający musi rozpatrzyć reklamację (może ją uznać lub odrzucić). Jeśli napotkacie problemy w kontakcie ze sprzedającym, możecie założyć dyskusję i po 24h poprosić o nasza pomoc, w ostateczności pozostaje też wniosek o rekompensatę Allegro Protect. Więc możecie śmiało odesłać produkt, aby sprzedający mógł odnieść się do reklamacji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:126836896
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

utworzyliśmy już dyskusję i chcielibyśmy dopytać: jeśli odeślemy kartę, a sprzedający przestanie odpowiadać, to czy w ramach Allegro Protect odzyskamy środki? Czy środki nadal będą u sprzedającego, czy zostaną jakoś zablokowane? I po ilu dniach od odesłania możemy liczyć na interwencję lub zwrot?

 

Dodajemy, że sprzedający zaproponował, abyśmy odesłali kartę, a on sprawdzi jej działanie – jednak bez żadnych realnych gwarancji zwrotu środków, a nie chcemy zostać i bez karty, i bez pieniędzy.

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Client:126836896  tak jak napisała Monika sprzedający ma 24h na odpowiedz, jeśli przestanie odpowiadać, to uwierz mi, że oni maja sposoby na ściągniecie kasy od sprzedającego😉

oznacz moderatorów

Client:126836896
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękujemy za odpowiedź 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:126836896   Sprzedający sprawdzi kartę...   dlatego radziłem ci żebyś sam najpierw przetestował kartę żeby mieć jakieś dane, jakieś  informacje o stanie tej karty.

Jest bardzo możliwe że sprzedający może sprawdzić kartę napisać  ze działa i odrzuci reklamację. Odeśle ci kartę jeśli zapłacisz za dodatkową przesyłkę.  Pieniędzy oddawać wcale nie musi.

W takiej sytuacji nikt ci nie pomoże....

oznacz moderatorów