Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Zamówiłem wczoraj wieczorem hafciarke, kliknąłem kup teraz wybrałem metodę płatności(zwykły przelew bankowy) pieniądze z konta zostały pobrane, lecz na allegro w zakładce kupione nadal mam informacje że muszę dokończyć płatność, klikając ten przycisk allegro po raz kolejny każe mi wybrać metodę płatności. Sprzedający również ma informacje aby czekać aż płatność zostanie przesłana. W razie potrzeby mam zdjęcie potwierdzające przejście płatności z banku dla allegro, proszę o pomoc
Czekam już drugi dzień w sprawie pieniędzy które zostały mi pobrane z konta przez Allegro, lecz końca transakcji nadal nie ma. Chodzi to o duża kwotę i oczekuje odpowiedzi, jak ja odzyskać bądź sfinalizować transakcje, pisałem już wczoraj lecz moje wiadomości były ignorowane i nie uzyskiwałem odpowiedzi na pytania. Mam wszelkie potwierdzenia z banku, potwierdzenie przelewu oraz odbiorcy przelewu czyli Allegro. Proszę o zainteresowanie się tą sprawą
Coś kupowałeś płaciłeś czy samo pobrało, a to mało realne.
Płaciłem za przedmiot który chciałem kupić pieniądze z banku zostały przelane lecz gdy wejdę w ten produkt nadal przerzuca mnie na wybór metody płatności. A osoba sprzedająca ma informacje aby nadal czekać na płatność ktora przeszła już dwa dni temu
W takich przepadku środki powinny wrócić w 3dni.
Wygląda że coś nie pykło przy robieniu przelewu ,tak bywa a środki po takiej nieudanej płatności powinny w ciągu 3 dni roboczych wrócić .
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy jest możliwość kontaktu telefonicznego z kimś kompetentnym który poświęci mi te 5 minut aby tę sprawę wyjaśnić
Spróbuj zapytać na czacie ,może się trafi ktoś kumaty byle nie robot Alina .
@Client:113031471 wejdź tu - https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Opisz problem, wybierz jakiego zakupu dotyczy kontakt i następnie będziesz miał możliwość wyboru formy kontaktu.
Aczkolwiek tak jak pisali już inni - pieniądze powinny wrócić w ciągu 3 dni tam skąd wyszły.
Tak czy inaczej warto się skontaktować z allegro i to wyjaśnić.
chciałem tak zrobić ale produkt czyli hafciarka nie wyświetla mi sie nawet na liście zakupów na allegro, natomiast na allegro lokalnie w zakładce kupione juz jest widoczna
@Client:113031471 Faktycznie - bo to na lokalnie. Możesz spróbować podać numer aukcji w polu niżej ale widzę, że da się przejść dalej nawet bez wyboru zakupu - także wystarczy, że opiszesz sytuację i przejdziesz do wyboru formy kontaktu.
Podaj tam identyfikator zamówienia, identyfikator płatności, załącz potwierdzenie pobrania pieniędzy z konta itd.
@Client:113031471 napisz jak płaciłeś za produkt ?
Przelewem bankowym(nie tym tradycyjnym) wybrałem bank i tyle
@Client:113031471 czyli szybka płatność PayU - Przelewy24 ?
Ja ostatnio mam kilka takich przypadków wiec to jakaś awaria, taka nieudana płatność powinna wrócić do Ciebie na konto do 3 dni roboczych 😞
@Client:113031471 przepraszam, że wczoraj nie otrzymałeś odpowiedzi, prześlij proszę potwierdzenie płatności z banku na adres spolecznosc@allegro.pl.
wysłałem maila z potwierdzeniem, licze na sprawne rozwiazanie problemu, nie chciałbym czekać po raz kolejny pół dnia na odpowiedz
@Client:113031471 dziękuję za przesłane potwierdzenie, wyjaśniam to z operatorem płatności, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać!
Zadzwoniłem na infolinię i sam się dowiedziałem, pieniądze podobno mają być dzisiaj albo w poniedziałek z powrotem na koncie, mam nadzieję że tak będzie, pozdrawiam
@Client:113031471 dziękuję za informację i potwierdzam, również otrzymałam taką odpowiedź. Środki powinny wrócić na Twoje konto do końca poniedziałku.