anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pieniądze z konta zostały pobrane lecz transakcji nie jest dokonczona

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Zamówiłem wczoraj wieczorem hafciarke, kliknąłem kup teraz wybrałem metodę płatności(zwykły przelew bankowy) pieniądze z konta zostały pobrane, lecz na allegro w zakładce kupione nadal mam informacje że muszę dokończyć płatność, klikając ten przycisk allegro po raz kolejny każe mi wybrać metodę płatności. Sprzedający również ma informacje aby czekać aż płatność zostanie przesłana. W razie potrzeby mam zdjęcie potwierdzające przejście płatności z banku dla allegro, proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Czekam już drugi dzień w sprawie pieniędzy które zostały mi pobrane z konta przez Allegro, lecz końca transakcji nadal nie ma. Chodzi to o duża kwotę i oczekuje odpowiedzi, jak ja odzyskać bądź sfinalizować transakcje, pisałem już wczoraj lecz moje wiadomości były ignorowane i nie uzyskiwałem odpowiedzi na pytania. Mam wszelkie potwierdzenia z banku, potwierdzenie przelewu oraz odbiorcy przelewu czyli Allegro. Proszę o zainteresowanie się tą sprawą 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Coś kupowałeś płaciłeś czy samo pobrało,  a to mało realne.

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Płaciłem za przedmiot który chciałem kupić pieniądze z banku zostały przelane lecz gdy wejdę w ten produkt nadal przerzuca mnie na wybór metody płatności. A osoba sprzedająca ma informacje aby nadal czekać na płatność ktora przeszła już dwa dni temu 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W takich przepadku środki powinny wrócić w 3dni.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Wygląda że coś nie pykło przy robieniu przelewu ,tak bywa a środki po takiej nieudanej płatności powinny w ciągu 3 dni roboczych wrócić .

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czy jest możliwość kontaktu telefonicznego z kimś kompetentnym który poświęci mi te 5 minut aby tę sprawę wyjaśnić 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Spróbuj zapytać na czacie ,może się trafi ktoś kumaty byle nie robot Alina .

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:113031471 wejdź tu - https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Opisz problem, wybierz jakiego zakupu dotyczy kontakt i następnie będziesz miał możliwość wyboru formy kontaktu.
Aczkolwiek tak jak pisali już inni  - pieniądze powinny wrócić w ciągu 3 dni tam skąd wyszły.
Tak czy inaczej warto się skontaktować z allegro i to wyjaśnić.

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

chciałem tak zrobić ale produkt czyli hafciarka nie wyświetla mi sie nawet na liście zakupów na allegro, natomiast na allegro lokalnie w zakładce kupione juz jest widoczna 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:113031471 Faktycznie - bo to na lokalnie. Możesz spróbować podać numer aukcji w polu niżej ale widzę, że da się przejść dalej nawet bez wyboru zakupu - także wystarczy, że opiszesz sytuację i przejdziesz do wyboru formy kontaktu.
Podaj tam identyfikator zamówienia, identyfikator płatności, załącz potwierdzenie pobrania pieniędzy z konta itd.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:113031471 napisz jak płaciłeś za produkt ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Przelewem bankowym(nie tym tradycyjnym) wybrałem bank i tyle 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:113031471 czyli szybka płatność PayU - Przelewy24 ?

Ja ostatnio mam kilka takich przypadków wiec to jakaś awaria, taka nieudana płatność powinna wrócić do Ciebie na konto do 3 dni roboczych 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113031471 przepraszam, że wczoraj nie otrzymałeś odpowiedzi, prześlij proszę potwierdzenie płatności z banku na adres spolecznosc@allegro.pl.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

wysłałem maila z potwierdzeniem, licze na sprawne rozwiazanie problemu, nie chciałbym czekać po raz kolejny pół dnia na odpowiedz 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113031471 dziękuję za przesłane potwierdzenie, wyjaśniam to z operatorem płatności, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Zadzwoniłem na infolinię i sam się dowiedziałem, pieniądze podobno mają być dzisiaj albo w poniedziałek z powrotem na koncie, mam nadzieję że tak będzie, pozdrawiam 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113031471 dziękuję za informację i potwierdzam, również otrzymałam taką odpowiedź. Środki powinny wrócić na Twoje konto do końca poniedziałku. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów