Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, miałem dzisiaj dziwną sytuację bo zamówiłem sobie kierownicę, opłaciłem lecz nie pobrało mi pieniędzy z banku a wszystko robiłem tak jak zawsze i czy to mógł być jakiś błąd w systemie? Potem zamówiłem ponownie i już pobrało pieniądze. Czy po jakimś czasie nie przyjdzie mi powiadomienie w banku z tamtą nie udana płatnością? Dzięki
@Client:82218505 Z tego co widzę pierwsza płatność jest anulowana, więc pieniądze powinny wrócić na konto w ciągu 2-3 dni roboczych.
Dziękuję za odpowiedzi, chyba nie wrócą bo przy pierwszej płatności pieniędze nie zostały pobrane
Także wszystko jest w porządku jeśli chodzi o tą płatność tak? @N_Nitka28
@Client:82218505 No to jeśli pieniądze nie zeszły z konta to nie ma problemu. Płatność za drugim razem przeszła. 🙂