anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:82218505
#7 Wielbiciel

Cześć, miałem dzisiaj dziwną sytuację bo zamówiłem sobie kierownicę, opłaciłem lecz nie pobrało mi pieniędzy z banku a wszystko robiłem tak jak zawsze i czy to mógł być jakiś błąd w systemie? Potem zamówiłem ponownie i już pobrało pieniądze. Czy po jakimś czasie nie przyjdzie mi powiadomienie w banku z tamtą nie udana płatnością? Dzięki 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Client:82218505
#7 Wielbiciel
oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:82218505 Z tego co widzę pierwsza płatność jest anulowana, więc pieniądze powinny wrócić na konto w ciągu 2-3 dni roboczych. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:82218505
#7 Wielbiciel

Dziękuję za odpowiedzi, chyba nie wrócą bo przy pierwszej płatności pieniędze nie zostały pobrane 

oznacz moderatorów
Client:82218505
#7 Wielbiciel

Także wszystko jest w porządku jeśli chodzi o tą płatność tak? @N_Nitka28 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:82218505 No to jeśli pieniądze nie zeszły z konta to nie ma problemu. Płatność za drugim razem przeszła. 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:82218505
#7 Wielbiciel
  • Dziękuję 
oznacz moderatorów