Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem produkt na allegrolokalnie oznaczony jako w pełni sprawny, po dojściu okazało się że tak nie jest. Chcę go zwrócić, dzwoniłem do sprzedającego i powiedział że w takim razie mam mu to wysłać i wtedy zwróci mi pieniądze. Co jeżeli po tym jak mu to odeśle ten nie zwróci pieniędzy? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Szymoox Na razie masz mu odesłać więc odeslij nie kombinuj. Na sprawdzenie przedmiotu i odesłanie pieniędzy lub sprawnego przedmiotu sprzedający ma 14 dni, więc wtedy będziesz się martwił gdy nie odesle, gdy zapomni.
Napiszesz tutaj coś na pewno doradzimy
Czyli mam mu tą paczkę wysłać, tylko dalej wszystko będzie na gębe powiedziane więc teoretycznie równie dobrze może poprostu nie odesłać kasy
Jako kupujący masz oręż zwany allegro protect który w razie problemów Ci pomorze .
Odeslij na jego odres a centrum wiadomosci wyslij mu wiadomosc ze zgodnie z ustaleniami odsylam towar na reklamacje i podaj nr przesylki i zad masz kryty
Nic nie jest na gębę, zakup i płatność jest zapisana na twoim koncie Allegro, na wysyłkę jakiś kwit czy etykietę będziesz miał. Na wszystka są dokumenty.
Oczywiście że jeśli nie wyślesz problemu też nie będzie, zostaniesz z uszkodzonym przedmiotem.
@Szymoox Udokumentuj to jakoś bo zostaniesz bez kasy i towaru, jest to prywatny sprzedajacy. Ja się zgadza na zwrot to musi Ci zwrócić kasę, jeżeli chce żebyś odesłał na reklamację to musisz odesłać, możesz prosić o pomoc Allegro, otwierasz dyskusję i tam pomoc Allegro a sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE