Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ponownie
Sprzedający zwrócił pieniądze za za zakup plus koszty wysyłki do mnie. Jednak nie zwrócił kosztów odesłania. Co teraz?
@Client:103325526 napisz do sprzedawcy załączając potwierdzenie poniesionego kosztu , powinien go pokryć .
A nie było darmowego zwrotu w ramach smarta?
To było na lokalnie.
@Client:103325526 to nie ma znaczenia gdzie to było , jeśli popełnił błąd musi pokryć wszystkie poniesione przez Ciebie koszty .
@kolekcjoner608 to nie był smart cyt ,,Sprzedający zwrócił pieniądze za za zakup plus koszty wysyłki do mnie.,, pewnie i zwrot był odpłatny .
@Client:103325526 Załóż dyskusję skoro nie zwrócił to problem możesz rozwiązać z pomocą Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Dyskusja była założona i jeszcze jej nie zamknąłem. To jedyne wyjście napisać do niego, o zwrot kosztów wysyłki powrotnej?
@Client:103325526 napisz w dyskusji , załącz potwierdzenie .
Jeżeli odebrał paczkę i zwrócił koszty zakupu, to przyjął reklamację. Na stronie InPost nie mogę pobrać potwierdzenia. Jest nieaktywne.
@Client:103325526 a jak płaciłeś?
Jeżeli chodzi o zakup, to przez AL. A zwrot normalnie przelewem i przez stronę InPost, przesyłka A.
@Client:103325526 to powinieneś mieć możliwość wygenerowania jakiegoś potwierdzenia z banku.
@Client:103325526 bankowe potwierdzenie przelewu
To oczywiście jest.
Zobaczymy co z tego wyniknie. Wysłałem prośbę o zwrot plus potwierdzenie przelewu. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Chyba, że jeszcze wrócę...