Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Kupiłem konsole psvita. Miała być w stanie idealnym, przyszła porysowana oraz z zalogowanym kontem co uniemożliwia korzystanie z niej. Sprzedający zapewniał o sprawności konsoli, natomiast nie ma dostępu do pamięci oraz innych funkcji. Paczka była w stanie idealnym ale brakowało też zasilacza i kabla. Czy mam jakieś szanse na zwrot towaru, sprzedający twierdzi że porysowała się w transporcie a wszystkie akcesoria zapakował. Nie przyznaje się do winy, czy allegro może mi pomóc w jakiś sposób? Czy zostałem po prostu oszukany?
Moderacja nie naprawi, otwórz dyskusję i opisz problem, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Otworzyłem dyskusję, dostarczyłem zdjęcia i szczegółowy opis problemu, moje pytanie brzmi czy allegro pomoże czy sprzedający dalej będzie się śmiał i po prostu nie wyrazi zgody na przyjęcie towaru z powrotem ?
@dziku7511
W tym wypadku domaganie się zwrotu (w sensie odstąpienia od umowy) to błąd.
Kontynuuj dyskusję i nie pisz, że chcesz zwrócić towar tylko napisz, że składasz reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową.
Co ciekawe sprzedający na wieść że nie ma zasilacza, napisał że pakował i dodał że to nie problem bo złącze jest standardowe i sobie coś dobiorę, natomiast na brak możliwości użycia karty stwierdził żebym ją wyciągnął i nie narzekał
@dziku7511 w prowadzonej dyskusji jutro po 15 będziesz mógł poprosić o pomoc pracowników Allegro, skorzystaj proszę z tej opcji.
Sprzedający nie musi przyjmować zwrotu, ale to reklamacja, a taką musi rozpatrzyć (może ją odrzucić, ale musi to odpowiednio uargumentować).