anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot paczki inpost do nadawcy, gdy nie miałem możliwości nawet jej odebrania

kovek
#9 Pomysłodawca#

Sprawa prosta:
zamówiłem dwa różne przedmioty w oddzielnych przesyłkach od jednego sprzedającego - jedna paczka przyszła, a druga widniała wczoraj jako "wydane do doręczenia", mimo że obie były wydane do doręczenia o tej samej godzinie, czyli pewnie ogarniał to ten sam kurier. Pomyślałem, że pewnie zapomniał ją wrzucić do paczkomatu i otrzymam przesyłkę następnego dnia.

Jakie było moje zdziwienie gdy dzisiaj dostaję informację, że przesyłka wróciła do nadawcy, bo - uwaga - "Czas na odbiór już minął", ale ja nie miałem nawet szans by ją odebrać.

Ktoś mi może wyjaśnić sytuację? W Inpoście mi powiedzieli, że nadawca musiał anulować przesyłkę w trakcie jej dostawy do mnie, ale to przecież jest niemożliwe po jej nadaniu. Nadawca również nie wiem dlaczego tak się stało.

Chciałbym też wiedzieć, czy nadawca zostanie obciążony zwrotem przesyłki, ponieważ miałem taką sytuację, że ktoś mi nie odebrał (ale tak naprawdę w przeciwieństwie do tej sytuacji) paczki, to pobraliście mi 11,49 PLN za odesłanie przesyłki z powrotem do mnie.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kostas11
#21 Demiurg#

@kovek 

Ktoś mi może wyjaśnić sytuację? W Inpoście mi powiedzieli, że nadawca musiał anulować przesyłkę w trakcie jej dostawy do mnie, ale to przecież jest niemożliwe po jej nadaniu.

Jest możliwe, zlecenie powrotu paczki 🙂 

Chciałbym też wiedzieć, czy nadawca zostanie obciążony zwrotem przesyłki, ponieważ miałem taką sytuację, że ktoś mi nie odebrał (ale tak naprawdę w przeciwieństwie do tej sytuacji) paczki, to pobraliście mi 11,49 PLN za odesłanie przesyłki z powrotem do mnie.

Jak to paczki Allegro InPost to wracają za damo 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kovek
#9 Pomysłodawca#

Jak to paczki Allegro InPost to wracają za damo

Coś się zmieniło? W lutym paczka do mnie wróciła i pobrano mi za to opłatę.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@kovek  może miałeś innego dostawcę, do mnie zawsze wracają za darmo

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@kovek nieodebrana pobraniowa ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kovek pewnie to opłata za nadanie innej paczki która jest na Lokalnie doliczana do salda w momencie odebrania zamówienia 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kovek
#9 Pomysłodawca#

@kostas11 @sklep_solpio @KOGIEL_T  dobra, już wiem... byłem pewien, że przesyłka była SMART, a nie była. Już wiem skąd to naliczenie, kostas dzięki za trop. 😄

Ale tak czy inaczej nie jest to merritum wątku. 🙂  Czekam na modków

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@kovek skonsultuję to z przewoźnikiem, potwierdź tylko, czy chodzi o przesyłkę 660166268511130132099187?

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kovek
#9 Pomysłodawca#

tak

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Hej 🙂 

Do przesyłki 660166268511130132099187 otrzymaliśmy dyspozycję Zwrotu do Nadawcy w trakcie jej procesowania, toteż nie mogliśmy jej poprawnie doręczyć do Adresata. Powody mogły być różne, najlepiej skonsultować z Nadawcą, żeby wyjaśnić sytuację 🙂 

oznacz moderatorów

kovek
#9 Pomysłodawca#

@InPostteraz zauważyłem, że mam maila w skrzynce dotyczącego tej przesyłki, że niby to ja składałem reklamację.

"Coś poszło nie tak? Bez obaw - zgodnie z Twoją prośbą zareklamowaliśmy paczkę.
Wejdź teraz na stronę https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje i uzupełnij formularz w celu dokończenia tego zgłoszenia. Czas rozpatrywania reklamacji to 30 dni.
Przepraszamy za zaistniałe komplikacje."

 

"Zareklamowana przez Paczkomat

Uwagi do przesyłki zostały zgłoszone przez Odbiorcę. W celu dokończenia procesu reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny, który został przesłany drogą mailową oraz protokół szkody na stronie internetowej InPost w zakładce Kontakt."

- - -

Możecie to jakoś wyjaśnić? Wszedłem w szczegóły przesyłki i tam też widnieje informacja, że to odbiorca niby zareklamował paczkę, gdy ja nic takiego nie robiłem. Owszem, składałem ostatnio reklamację, ale kompletnie w innym temacie i nie dotyczyła ona jakiejkolwiek przesyłki (chodziło o Managera Paczek).

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@kovek już konsultuję 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kovek podaj numery zamówień i listów przewozowych. A na email, allegroczy sms lub w aplikacji miałeś tylko jedna przesyłkę do odbioru?

oznacz moderatorów