Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
nie mogę wygenerować listu dla Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex. Wyskakuje błąd, że API przewoźnika jest niedostępne
dla: UżytkownikClient:44946579
proszę o pomoc
Bardzo prosimy o wykluczenie z jakości zamówień:
Bardzo prosimy o wykluczenie poniższych zamówień:
6562deb0-6d59-11ef-a229-e90e4b0db7dd |
e2a961e0-6dbe-11ef-a11e-d9d5eb34df7f |
2b6c91d0-6ce9-11ef-91fc-a1a441974d73
|
@SIGNAL_MEBLE_ Przekazałam te zamówienia do wykluczenia ze statystyk.
Kupujący zwrócił towar podając przyczynę "nie dotarł na czas właśnie z przyczyny awarii w dniu 09.09.2024 nr zamówienia :698f8f70-6dbc-11ef-84b0-3f754480f88c
Choć wcześniej zgłosiłem wszystkie zamówienia do wykluczenia w tym dniu jak również mam zmniejszoną jakość sprzedaży
nr zamówień:
785792b0-6ef6-11ef-92b3-3fce88c18a49
8b2edfc0-6e87-11ef-8ca2-31c80973ba3a
043aade0-6dd9-11ef-aba8-63fbbbfa0a40
5e2ad060-6dbf-11ef-bca7-a70666d50ee1
698f8f70-6dbc-11ef-84b0-3f754480f88c
043aa291-6d44-11ef-9a07-df6f9795ee9a
b4562760-6c60-11ef-a11e-d9d5eb34df7f
bb0022c0-6df8-11ef-846b-ed2f6c0dd37f
@globkw Żadne ze wskazanych zamówień nie jest opóźnione. Do wykluczenia możemy zgłaszać tylko te nadane po terminie.
To dlaczego klient uważa inaczej i maił wiadomość że przesyłka jest opóźniona
Mam problem w sytuacji gdzie klikam "Zamów przesyłkę" wyskakuje błąd " API przewoźnika jest niedostępne" I nic nie pomaga. Sposób dostawy jaki wybrał klient to Allegro Kurier Pocztex. Przesyłki opłacone z góry. Wczoraj normalnie wysyłałam przesyłkę pocztex i nie było żadnego problemu. Prośba o pilną pomoc bo nie mogę wysłać 5 przesyłek do klienta na czas.
Przerwa techniczna
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy
Technical break
We apologize for the inconvenience
No nie działa na razie API PP. Trzeba czekać.
Jak w temacie
awarię mają , musisz poczekać .
Nie można pobrać etykiety Allegro International Automaty Paczkowe Czechy
Problem z API Poczty Polskiej cały czas ma miejsce. Nie można wygenerować etykiety.
Dzień dobry,
Mam problem ponieważ podczas generowania etykiety wyskakuje komunikat:
--------------------------------------------------
Kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.
Nie można nadać wybranego zamówienia.
Napisz wiadomość do obsługi klienta, pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.
Kupujący twierdzi, że dane są poprawne co w takiej sytuacji zrobić?
Pozdrawiam
JEŻELI WYSTĘPUJE TAKI KOMUNIKAT W ADRESIE MUSISZ ZOBACZYĆ CZY NIE MA POŁĄCZONEJ ULICY Z NR DOMU NP SOKOŁA27 TRZEBA ODDZIELIĆ NA SOKOŁA 27
Po stronie adresu jest wszystko ok problem dotyczy etykiety inpost do paczkomatu.
TO NR TELEFONU ZOBACZ
Czasem klienci mają wpisane +48 888 111 333 i przez to te dwie ostatnie cyfry uciekają trzeba wtedy poprawić
Poszło nic nie zrobiłem...jakiś błąd po stronie allegro.