Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
nie mogę wygenerować listu dla Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex. Wyskakuje błąd, że API przewoźnika jest niedostępne
dla: UżytkownikClient:44946579
proszę o pomoc
@albisklep Prosze, zapisane.
Proszę o wykluczenie z oceny zamówienia
120b1d50-6df8-11ef-9a07-df6f9795ee9a
proszę o wykluczenie
@komitywaNet wykluczymy wszystkie zamówienia poza pierwszym:9209ff90-6ea6-11ef-850f-d7544b74cca1, bo według naszego systemu ono w ogóle nie jest nadane.
@cosmogonia Masz czas na nadanie tego zamówienia do końca jutra.
Proszę o wykluczenie wysyłek poniższych zamówień z oceny jakości sprzedaży:
0531cc90-6bbf-11ef-86ee-5b29da0ab893
7347bac0-6d1b-11ef-81ad-213fcf38541d
@DRAGO-A-Z Proszę, zapisane.
Dzień Dobry
Proszę o przemyślenie sprawy, czy nie najlepszym wyjściem byłoby potraktowanie z automatu wszystkich przesyłek realizowanych przez pocztex od momentu wystąpienia awarii do jej usunięcia jako nie wliczające się do ocenianych w panelu jakości sprzedaży.
Wątek ten staje się coraz bardziej absurdalny i absorbujący mnóstwo czasu zarówno szanownym Moderatorom jak i Sprzedającym.
Dopóki to się nie zmieni również dołączam do kolejki swoje kolejne zamówienia:
67e0b4e0-6b75-11ef-b5a4-458cb6eb0e88
eecfc760-6e78-11ef-a343-15beacf9bbe9
5ea03ab0-6ec0-11ef-850f-d7544b74cca1
Pozdrawiam Serdecznie i życzę miłego wieczoru.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Ignis_piro Na ten moment nie przekazuję tych zamówień do wykluczenia, ponieważ czas na ich wysłanie masz do końca dnia 10 i 11.09.
Dzień Dobry Pani Wiktorio
Bardzo dziękuję za odpowiedź - proszę o wyjaśnienie jak to się ma do faktu oceny jakości sprzedającego w kategorii szybka wysyłka ? Czy zamówienia zrealizowane do końca 10 i 11.09, będzie również liczone jako szybka wysyłka ? Z powodu awarii nie mogłem zrealizować zamówienia tak by poprawić jakość sprzedaży zgodnie z obowiązującym regulaminem. Jak w tym kontekście zaistniała sytuacja się ma do regulaminu allegro ?
Pozdrawiam
@Ignis_piro Skonsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Ignis_piro Otrzymałam informację, że możemy wykluczyć zamówienia jedynie z miary "wysyłka w terminie".
Dzień dobry napisałem o wykluczenie tych przesyłek o godzinie 12 i jeszcze nikt nie odpowiedział więc wysyłam raz jeszcze: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam, do nas kurier przyjeżdża po 12 a nie mogę nadać przesyłek które mają wyjść do dzisiaj. Podaję więc numery zamówień
c912edd0-6dd4-11ef-9a07-df6f9795ee9a
80917eb1-6de2-11ef-96bc-8375ad1773f0
085b83f0-6ddd-11ef-96bc-8375ad1773f0
c63ede20-6d43-11ef-84b0-3f754480f88c
a622d660-6d10-11ef-9a07-df6f9795ee9a
750f5b50-6b6e-11ef-a5e0-fbe725ac4800
z góry dziękuje.
@sklep_pro-wet Wybacz, te zamówienia zostały przekazane do wykluczenia krótko po Twoim zgłoszeniu.
Proszę o wykluczenie poniższych zamówień z oceny jakości sprzedaży::
52e00ae0-6e23-11ef-81ad-213fcf38541d
39038bf4-6e1f-11ef-aba8-63fbbbfa0a40
Z góry dziękuję
@simonMM Proszę, zapisane.
Proszę o wykluczenie zamowienia
Wciąż jest problem z API. Proszę o wykluczenie zamowienia:
| c4a77522-6ecb-11ef-b018-3b651f542ccb |
@Szafazeni Masz czas na nadanie tego zamówienia do końca jutrzejszego dnia, dlatego nie przekazuję go do wykluczenia.
proszę o wykluczenie 31958690-6d32-11ef-84b0-3f754480f88c