Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
co się dzisiaj stało z miarami sprzedaży?
Wg wykresu próg na poziom Super to 490 pkt. Jeszcze wczoraj było 285 punktów.
Czy to jakiś błąd?
Też wszedłem na swoje i oczom nie wieżę że tak szybko lotem koszącym spadam w dół . Wszystkie wysyłki wysłane w terminie ,żadnych dyskusji ,wszystkie opinie na 5 * a tu taka niespodzianka . Teraz to widzę że nie ma szans by ktoś taki jak ja mając wzorowe opinie posiadał status "super" @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Co tu się dzieje?
@kolekcjoner608 no ale to chyba tylko wykres jest popsuty 😉 dalej u góry masz status "super" czy tam "super+"
Przez 14 dni tylko 🙂
Nawet jak wejdziesz w "i" to są inne progi niż wczoraj - na Super jest 490 punktów, gdzie wczoraj na Super+ było 413 😉
@cdw_net_pl A co będzie za te 14 dni? Znów testują naszą cierpliwość? 😉
Aby mieć super sprzedawcę musisz przez conajmniej 14 dni w ciągu ostatnich 30dni mieć poziom minimum Super. Czyli zgodnie z tym co nam się wyświetla praktycznie nikt tego nie spełni - czyli 15go dnia spadamy 🙂
@cdw_net_pl To nie tak ja na swoim firmowym koncie mam cały czas super lub wyżej (przynajmniej w tym roku) ,tyle że jakby próg został podniesiony to już bym tej jakości nie miał. Widzę że już wróciło do normy i pokazuje tak jak było poprzednio.
Tak tak, już wróciło jakieś 1,5h temu 🙂
Dzisiaj jest jeszcze super, ale jutro poleci w dół zgodnie z wykresem. Chyba, że zmienią progi ....
U mnie to samo.
Progi zmienione a do tego przesyłki nadane pocztą w terminie widnieją jako nie w terminie.
Już kiedyś mieli takie błędy.
Brak kontaktu i nikt nic nie odpowiada.
Brak słów.
@cdw_net_pl @renyd_kupteraz @kolekcjoner608 @Projekt-LAN @sl-aw-ek Wasze wyniki są poprawnie przeliczone, natomiast mamy/mieliśmy błędy na wykresie, które są lub już wkrótce będą poprawione. Przepraszam w imieniu Allegro!
Nie do końca.
Ja wszystkie przesyłki nadaje w terminie.
W śledzeniu przesyłek widać że tak jest, natomiast w raporcie o skuteczności przesyłki od 6 czerwca przesyłki widnieją jako nie w terminie.
A to mi odjęło masę punktów.
Proszę o kontakt w tej sprawie
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
cześć, chciałem zapytać czy to jakiś błąd? punktowa jakość podskoczyła a wykres w dół.
pomożecie?
Wszystkim leci w dół , ale tu już nie takie cuda się działy i dziać będą.