Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Hej, przeczytałem chyba wszystkie instrukcje na społeczności dotyczące aktywacji konta Revolut.
Przy pierwszej próbie użyłem polskiego konta Revolut - zwrot + mail o odrzuceniu weryfikacji.
Kolejna próba już przy wykorzystaniu konta zagranicznego LT. Środki zostały zwrócone, ale żadnego maila od Allegro. Na koncie Allegro również żadnej wzmianki o zmianie statusu. Czy mogę prosić o sprawdzenie? Już aż do mnie napisali z Revoluta jakie relacje mnie łączą z Allegro 😄
3dni PayU i 5dni Przelewy24
Czyli jeżeli nie ma maila, a nastąpił zwrot środków to oznacza, że idzie w dobrym kierunku?
@Jas_The_Great Cześć. 🙂 Przelew z zagranicznego konta zleciłeś w euro czy w złotówkach?
Euro 🙂
@Jas_The_Great Prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2... 🙂
Szybkie pytanie: euro musi być wykazane na wyciągu z Revoluta? Bo właśnie zerknąłem i mam pokazane 8 zł, a dwa razy sprawdzałem, żeby było EUR 🤔
@Jas_The_Great A no właśnie, czyli przelew poszedł w PLN. Jeden z naszych kolegów na Gadane był taki miły i dodał wskazówki, jak zlecić przelew w EURO, żeby udało się aktywować konto do wypłat. Podrzucam link 🙂
Link akurat kieruje do Inpostu 😄
@Jas_The_Great Zerknij teraz 🙂
Tak, zrobiłem wg tej instrukcji. Problem teraz taki, że Revolut nawet jak wysyła w EURO to i tak pokazuje w PLN kwotę, a poniżej lekko dopiero po przewalutowaniu.
ZLE!
Musi być euro tylko!
Przelewasz z PLN a na dole masz przeliczenie w euro , przelew musi być tylko i wyłącznie w euro , bez polskiej waluty!
a Revolut pokazuje w aplikacji, że Euro pobrało 🤔
@ko_alka czy coś jeszcze jest potrzebne, żeby dosłać czy ten screen jest wystarczający?
@Jas_The_Great Prześlij nam proszę potwierdzenie przelewu. Z Revoluta potwierdzenie możesz pobrać klikając [Pobierz] w sekcji Wyciąg.
Wysłane!
@Jas_The_Great w imieniu Oli, przekazuję informację jakie otrzymaliśmy od operatora - rachunek, z którego zleciłeś przelew jest niezgodny z tym, który podałeś w zakładce "Ustawienia wypłat". Rachunki powinny być zgodne, czyli przelew powinien pójść z rachunku o końcówce ...5086, a poszedł z rachunku z końcówką ...7958.
Czy numer ...7958 to jest polski numer Twojego konta w Revolucie?
Tak, wygląda na to, że Revolut upiera się przy swoim, żeby wysyłać z polskiego konta na polskie konto.
@Jas_The_Great hmm @sebastian113 udało się przesłać przelew weryfikacyjny w Euro, widzę, że @ko_alka już podesłała instrukcję, w której to wyjaśnił. W tej sytuacji chyba pozostaje mi poprosić o kontakt z Revolutem, żeby wyjaśnili jak zrobić przelew z zagranicznego konta.
Ten polski numer to techniczny numer banku dlatego (trochę uprzedzając pytanie) nie można go podać w formularzu w Ustawieniach wypłat.
przy walucie masz suwak , zmien na euro .
i dopiero , przelew międzynarodowy , Polska , itp...
inaczej cały czas będzie szedł przelew z konta technicznego !