Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Hej, przeczytałem chyba wszystkie instrukcje na społeczności dotyczące aktywacji konta Revolut.
Przy pierwszej próbie użyłem polskiego konta Revolut - zwrot + mail o odrzuceniu weryfikacji.
Kolejna próba już przy wykorzystaniu konta zagranicznego LT. Środki zostały zwrócone, ale żadnego maila od Allegro. Na koncie Allegro również żadnej wzmianki o zmianie statusu. Czy mogę prosić o sprawdzenie? Już aż do mnie napisali z Revoluta jakie relacje mnie łączą z Allegro 😄
Coś mi załączniki nie wchodzą w dobrej jakości,ale chciałem pokazać, że na potwierdzeniu, gdzie payu otrzymało i zwróciło kwotę 5zl też nie ma kont, a jak pytałem konsultantów revoluta. To żadnego innego potwierdzenia nie otrzymam.
Niestety ze strony payu czy allegro nic się nie dzieje, odnoszę wrażenie że komuś bardzo zależy, aby jak najpóźniej przekazywać pieniądze, taka sama sytuacja z przekazami pocztowymi, pomimo zaznaczenia rozliczenia przekazem pocztowym, nigdy go nie otrzymałem. Przecież wiecie że są problemy z kontem revolut, to dlaczego tak utrudniacie.?
@BARTKOSZCZAK weryfikacje konta do wypłat przeprowadza operator płatności, czyli w Twoim przypadku PayU. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, napisz proszę bezpośrednie zgłoszenie do nas tutaj.
Napisałem, czy każde zgłoszenie musi przejść 30 dniową drogę urzędową? Jest to któryś miesiąc z kolei, gdzie nie mogę otrzymać swoich pieniędzy, Fakt jest taki, że jak moje pieniądze leżą na Waszych kontach i było brak opłaty za ogłoszenia,to bardzo szybko wspomagaliscie się firmami windykacyjnymi pomimo że, pieniądze przetrzymujecie od ponad pół roku. Proszę się publicznie wypowiedzieć z jakich powodów nie chcecie zwrócić moich pieniędzy, stało się to bardzo irytujące i nie trwa to 5dni.
@BARTKOSZCZAK Nie mogę się wypowiedzieć w tej kwestii, ponieważ jak już Ola wyjaśniła, weryfikacją zajmuje się operator płatności, czyli PayU, a nie Allegro. Bardzo proszę, abyś w tej kwestii kontaktował się przez formularz. Tam doradcy będą w stanie udzielić Ci odpowiednich informacji.
W końcu, po kilku telefonach, udało mi się wymusić weryfikację, jestem bardzo zniesmaczony opieszałością payu. Nie tak to powinno wyglądać.
Potrzebuję zlecić jednorazowa wypłatę według powyższej instrukcji, ale wchodząc w środki i historia operacji nie widzę przycisku, wypłać dostępne środki,poproszę o info, gdzie znaleźć ten przycisk?
@BARTKOSZCZAK Ten przycisk znajduje się właśnie w zakładce Środki i historia operacji (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji).
U mnie przycisk jest wyszarzony, bo nie mam środków do wypłaty, ale wygląda to tak:
No właśnie ja nie mam tego przycisku?
No właśnie, o to mi chodzi ,że ja nie mam tego przycisku?
@BARTKOSZCZAK Wypłaty na rachunek zagraniczny zlecane są tylko automatycznie. W tym przypadku 1 października będzie wypłata 🙂
Nie wiem, o czym piszecie, ale dla mnie jest to blokowanie pieniędzy, aby jak najdłużej leżały po Waszej stronie, wielokrotne sopraszanie się o swoje, począwszy od przekazu pocztowego, którego nie mogłem się doprosić. Następnie przeciagajaca się weryfikacja konta, kiedy konto zostało zweryfikowane, to nie ma przycisku i kiedy pisze o tym nagle przycisk cudownie się pojawią, dodaję załącznik.
To jest skandal! Już drugi miesiąc proszę się o aktywację konta do wpłat na Revolut. Allegro przetrzymuje moje 1200 złotych!!! Miałem plany na święta związane z tymi pieniędzmi! To jest skandal! To jest poziom państwowych urzędów.