@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Hej, przeczytałem chyba wszystkie instrukcje na społeczności dotyczące aktywacji konta Revolut.
Przy pierwszej próbie użyłem polskiego konta Revolut - zwrot + mail o odrzuceniu weryfikacji.
Kolejna próba już przy wykorzystaniu konta zagranicznego LT. Środki zostały zwrócone, ale żadnego maila od Allegro. Na koncie Allegro również żadnej wzmianki o zmianie statusu. Czy mogę prosić o sprawdzenie? Już aż do mnie napisali z Revoluta jakie relacje mnie łączą z Allegro 😄
@lottoys Całkowicie się z Tobą zgadzam 🙂
@sebastian113 napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją świetną postawę! 😊
Właśnie przeczytałem, dziekuje bardzo!!
No i widzisz Twój wniosek rozpatrzony 😁
Hehe dziękuję 👍👍👍👍