Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Chciałbym zaplanować urlop , dawno tego nie robiłem i nie mogę znaleźć miejsca gdzie można to zrobić . Proszę o pomoc
Może jak razem się wybierzemy na urlop 🙂 to coś zrozumieją w co wątpię
i do tego zawiesić działalność na miesiąc nie płacić ZUS -u
kto w to wchodzi ??
@nat_notbędę mieć dłuższą przerwę w allegro z powodów osobistych. Nie będę mieć możliwości odpisywania na wiadomości Klientom a wiem,że parę zwrotów się szykuje bo ludzie nie odebrali wcale przesylek. Nie będę w stanie brać udziału w dyskusji czy zwracać im pieniądze (to będzie kwestia sporna bo nie odstąpili od umowy ). Od dawna mam już wyłączone aukcje ale jak ustawić powiadomienie przy dyskusji,że wracam do pracy w styczniu ? Taka informacje mam ustawioną na wszystkich innych komunikatorach /sklepach tylko w allegro nie potrafię ustawić takiej automatyzacji. Prowadzę JDG nie ma możliwości,żeby ktoś za mnie odpisywał a nie chce dostać negatywnych komenatrzy
@WoodQueen przykro mi, ale nie mamy rozwiązania dla Twojego problemu.
Nie udostępniamy narzędzia, które będzie automatycznie odpowiadało w dyskusji.
Istnieją tylko zewnętrzne narzędzia, które oferują taką usługę.
no własnie... normalny człowiek ze zwykłym kontem nie moze nigdzie wyjechac zeby czasami nie dostac negatywa, porazka
Ja mam ustawioną wysyłkę w ciągu 24 godzin. Jeśli jadę na urlop zmieniam czas wysyłki na taki żebym po powrocie z urlopu mógł wszystko zapakować i wysłać. Wszystkie oferty są widoczne, nie trzeba niczego wznawiać, kupujący mogą kupować. Niestety kilka % kupujących jest zdziwionych, że przesyłka ne przyszła następnego dnia ale mają w mailu który dostali od Allegro po zakupie kiedy przesyłka do nich dotrze 🙂
mam ten sam problem bo allegro stało sie ostatnio bardzo skomplikowane i nie mozna znalezc prostych rzeczy
Przerwa w sprzedaży to jakiś absurd, znikają wszystkie oferty, znikają statystyki całkowicie, traci się to, co tak ciężko sobie wypracować dzięki allegro. Dlaczego wy nie słuchacie swoich klientów?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć @ProLsnienie. Oczywiście słuchamy Was i każda z Waszych opinii jest dla nas naprawdę cenna. Korzystanie z opcji przerwy w sprzedaży nie jest obligatoryjne. Innym rozwiązaniem może być wydłużenie czasu wysyłki w ofertach.
Wstrzymanie ofert w opcji przerwy w sprzedaży wpływa na popularność ofert tak samo, jak ręczne wstrzymanie ofert. Jeśli wznowisz ofertę zanim minie 30 dni od jej wstrzymania, zachowasz jej popularność proporcjonalnie. Przykładowo, jeśli wznowisz ofertę po 20 dniach, to naliczymy popularność z ostatnich 10 dni jej trwania.
Co nie zmienia faktu że gdyby te oferty były aktywne ze statusem urlop to ktoś by wprost wiedział że paczka dojdzie ale po zakończeniu urlopu a tak to zmiana czasu wysyłki będzie odbierana negatywnie przez kupujących bo 90% z nich na pewno nawet tego nie zauważy, nikt na to nie patrzy praktycznie, zwracają uwagę tylko na informację - która i tak wprowadza w błąd - na stronie wyszukiwania "dostawa jutro" bo w niektórych miastach pewnie działa ta Wasza "one" dostawa że niby tego samego dnia a tak naprawdę jak się wejdzie w ofertę to już tego nie widać, zmienia się ten termin dostawy. Wszystko się sprowadza do tego by klient kupił i zamówił z dostawą możliwie najszybszą wg. Waszego algorytmu, który jest koniec końców błędny, czyli żeby wybrać "one".
I co nie zmieniło faktu że wszystkich macie gdzieś, przykre to jest, człowiek chce i próbuje uczciwie zarobić, łoi się go z dantejskich prowizji i rozumiem że możecie sobie robić co chcecie bo macie monopol ale dlaczego na przykład nie przeprowadzacie ankiet, nie pytacie swoich użytkowników?
@MiMary i konkretny przykład teraz mam - czy jeśli na przykład dostanę negatywa mimo że ustawię dłuższy czas wysyłki, nie odpiszę komuś na wiadomość w trakcie gdy będę na urlopie, nie odpiszę na dyskusję, wykasujecie to wszystko? Udobruchacie klienta i będziecie mu odpisywać gdy ja będę na wakacjach?
@ProLsnienie owszem, ankiety pozwalają nam poznać Wasze oczekiwania i na ich podstawie dostosować do nich przyszłe zmiany. Częstszym rozwiązaniem w Allegro są testy, z których potem wyciągamy wnioski. W związku z wewnętrznymi procedurami szczegółowe informacje nie są udostępniane, ale na pewno dajemy znać naszym klientom, gdy będziemy wdrażać jakiekolwiek zmiany w tym zakresie danej usługi na Allegro. Odnosząc się do Twojego przykładu: nie, nie zrobimy tego za Ciebie. Nie ma czegoś takiego jak urlop na Allegro rozumiany w znaczeniu prawnym. Nie jest to okres wolny przyznawanym pracownikowi przez pracodawcę na mocy prawa, ponieważ taki stosunek (pracownik-pracodawca) nie zachodzi pomiędzy sprzedającymi, a Allegro. Na czas nieobecności najlepiej w swoich ofertach wydłużyć czas wysyłki lub zakończyć oferty i wznowić je po powrocie.
Rozumiem że nie ma urlopu bo my jako sprzedawcy nie jesteśmy Waszymi pracownikami tylko Waszymi można powiedzieć chlebodawcami tak bezpośrednio. Szkoda jednak że tutaj najważniejsze jest to by "kupujący zawsze był zadowolony". W żaden sposób nie pomaga się sprzedawcą, nawet jak jest paczka uszkodzona to i tak sprzedający musi drugi raz wysyłać towar albo się przepychać bo albo przewoźnik uzna towar za nieregulaminowy albo coś innego. Tak jak ja zgłosiłem uszkodzenie paczki to kazano mi przesłać zdjęcia, które mieliście bo uszkodził ją akurat kurier one.
Wracając do urlopu czy tych odroczeń wysyłki - co z tego że ja dam dłuższy okres wysyłek jak ludzie mi kupią, potem napiszą czemu ich paczki nie ma a jak się zorientują że okres wysyłki z mojej strony będzie dotrzymany to powiedzą że oni jednak nie chcą i chcą zwrotu, zgłoszą zwrot, mi towary poznikają ze stanów bo nie będzie kto miał zrobić ani zwrotów ani dopilnować stanów magazynowych na allegro bo będą wisiały w zwrotach, które nie przywracają na stan towaru. Mam odpisywać też przez urlop klientom? Czy też "ogarniać" te zwroty? No zlitujcie się.
Szanowna moderatorko @ayo80 oraz moderatorko @MiMary postaw się na miejscu takiego klienta, bo sama pewnie nieraz kupujesz coś na allegro i nie zawsze się zwróci uwagę na ten czas wysyłki. Z drugiej strony postaw się w mojej sytuacji. Ani dla jednej ani drugiej strony nie jest to komfortowe. A informacja, która pokazywała się na dzień dobry w wejściu oferty "Sprzedający ma urlop od xx.xx do xx.xx. Zamówienia będą realizowane poza okresem urlopu" była(by) super.
Dlaczego nie bierzecie pod uwagę takich właśnie postów do realizacji i wdrażania nowości? Tylko skupiacie się często na rzeczach bezużytecznych, naprawdę. Nie mówię że każda zmiana jest na gorsze bo są fajne "featur'y", które wprowadzacie ale po prostu skończcie z tą polityką gdzie wszyscy sprzedawcy przez to na Was psioczą, naprawdę. Macie szybką pomoc w razie kontaktu mailowego, macie monopol na rynku, macie gigantyczną bazę a kopiecie dołki swoim użytkownikom, którzy chcą u Was sprzedawać. A tak to sprzedają tylko dlatego bo macie monopol. Nie oszukujmy się.