Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego w dyskusji mam się tłumaczyć dlaczego dodałem kupującego na czarną listę?
Temat już dawno zamknięty, Kupujący dostał zwrot środków i dalej jest odpalony. Taka oto odpowiedź randoma w dyskusji:
zakładka 'Moi nieaktywni kupujący' jest narzędziem oddanym przez Serwis w ręce sprzedających. Sprzedający może podjąć decyzje o ograniczeniu danemu klientowi możliwości zakupu. Oczywiście tylko w uzasadnionych przypadkach np. w przypadku gdy kupujący zachował się w sposób sprzeczny z Regulaminem Allegro. AutoProblem_pl, proszę odnieść się oraz wyjaśnić przyczynę dodania kupującego do tej zakładki.”
Mam powód, bo kupujący pomimo pełnego zwrotu wystawił negatywa a do tego jeszcze straszy w dyskusji.
To jest chore! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AutoProblem_pl odpisz za działanie na szkodę wizerunkową firmy
Komu odpisać?
Allegro cię pytało o powód dodania to możesz allegro odpisać jaki ten powód jest podałem ci przykładowy powód.
W dyskusji. Tym co czytają. Czyli kupujący i allegro
Napisaliśmy " Powodem dodania jest działanie na szkodę wizerunkową firmy oraz brak kultury kupującego w bezpośrednim kontakcie." zobaczymy. Chociaż szczerze mówić to nie rozumiem po co dalej ta dyskusja się ciągnie jeżeli kupujący otrzymał od nas przelew zwrotny. Nie mniej dziękuję wszystkim za pomoc.
@AutoProblem_pl , @az1rael , @Monika__L że tak powiem pół zartem
Odpisałbym że żrobiłem to "na podstawie art 1185 par 3 ust 5 akapit 2a mojego wewnetrznego ściśle tajnego regulaminu i moich wewnętrznych ściśle tajny procedur które kupujący może wyjaśnić kontaktując sie bezpośrednio z moim Działem Bezpieczeństwa gdzie i tak nie otrzyma odpowiedzi ponieważ jest ona ściśle tają wewnątrzną procedurą firmy" 🙂
Ot tak po allegrowemu 🙂
@_Likos_ nie żartuj z regulaminu bo gotowi są to z ciebie zerżnąć. Ograniczają ap już wykluczyli uszkodzenia transportowe
@az1rael dlatego też od razu napisałem że to żart 🙂 aby czasem nikt na poważnie nie wział 🙂
@_Likos_ psss oni nie rozumieją żartów, sarkazmu też nie... to jest za dobry pomysł by nie skorzystać. Pamietaj nowy regulamin pozwala im sobie podprowadzić wszystko z forum
W regulaminie allegro nie widzę punktu w którym sprzedawca ma się tłumaczyć ze swojej decyzji.
Proszę wskazać taki punkt w regulaminie allegro
W regulaminie nie ma wielu rzeczy które się tu dzieją
@Monika__L @PARISEY w obecnym nie ma ale w tym co wejdzie w lutym to są ciekawe rzeczy
@_Likos_ @Dodamy lub doprecyzujemy informacje
@az1rael ohh regulaminy zawsze była tak skonstruowana aby ten kto je pisze na tym nie stracił. To nic nowego. zobaczymy jak to bedzie działało w praktyce
@_Likos_ podejrzewam że na lokalnie to już protect będzie tylko jak sprzedawca nie wyśle lub nie rozpatrzy reklamacji w reszcie przypadków nie wypłacą nic. Skończy się cwaniactwo. Zwykły protect też ograniczą np nie będą zwracać za uszkodzenia paczki w transporcie w połączeniu z nowym wyborem przewoźnika opcja bez dopisku czym czyli pewnie one to będzie raj na spierniczanie formy dostawy. Pewnie tak to skonstruują że od razu masz doliczony protect za uszkodzenia transportowe i bujaj się z reklamacja u przewoźnika
@az1rael allegro sprząta u siebie bałagan prawny i tworzy nowy
ciekawe jak będzie to wyglądało z tą opcją
że treść oferty na Allegro to informacja handlowa
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Czym-jest-informacja-handlowa-2768315.html
Przypominam, że informacja handlowa powinna zawierać widoczne oznaczenia przedsiębiorcy
ukrywanie tej informacji w zakładkach, chowanie nr telefonu, maila - wyjdą nowe problemy dla przedsiębiorców i samego allegro
doprecyzujemy rolę Allegro wobec informacji pochodzących od użytkowników (odbiorców usługi), braku wiedzy o tych treściach i działaniach podejmowanych w przypadku ich niezgodności z regulaminem lub przepisami prawa
- może wreszcie będą usuwane kłamliwe wpisy szkodzące przedsiębiorcom w co szczerze wątpie
generalnie jak pisze @_Likos_ serwis dokładnie wie w jakich miejscach może łamać prawo więc tworzy sobie dupochrony, dając sobie możliwości usuwania niewygodnych wpisów np: w sklepie osa
@AutoProblem_pl odpowiedz allegro, że Kupujący naruszył regulamin twojej oferty i regulamin allegro oraz naraził Twoją firmę na straty finansowe
@RED cóż myśle że tu chodzi o mailing allegro. Każdy logując sie akceptuje regulamin - a tam bedzie napisane że " Uzytkownik ma swiadomosć ze to są informacje handlowe i zgadza sie na ich otrzymywania od allegro i partnerów" . Klikając akceptacje regulaminu jednoczesnie każdy wyraża zgode a allegro jest prawnie chronione. Poza tym pewnie nic sie nie zmieni. A że to dupochrony ? masz racje ale ilu uzytkowników przeczytło regulamin allegro ? 1-2 % i to pewnie wybiórczo w tematach które ich interesują
Zgadzam się z tym postem w 100% ! Bzdurą jest to, że po dodaniu kogoś do listy nieaktywnych kupujących, osoba ta może rozpocząć dyskusję i pisać wiadomości. Tego rodzaju rzeczy powinny być blokowane przez allegro, bo w końcu lista taka powstaje po to by tego wykluczać tego rodzaju problematycznych klientów.
Nigdy nie dodaję nikogo do listy bez uzasadnionego powodu, jednak przez lata handlu na allegro już nie raz byłem obrażany w wiadomościach przez cwaniaczków, których blokowałem. Niestety by utrzymywać status Super Sprzedawcy musisz odpowiadać i tłumaczyć się krętaczowi za to dlaczego został zablokowany. Raz nawet skończyłem tłumacząc się w komisariacie dlaczego zablokowałem kupującego, bo ten zgłosił sprawę na policję.