anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro nalicza punkty ujemne za wysyłkę towarów WŁASNYM TRANSPORTEM na rynki zagraniczne.

MAMY ROZWIĄZANIE!
O-Sofa-pl
#8 Zapaleniec#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ NA RYNKI ZAGRANICZNE ALLEGRO NIE AKCEPTUJE DOSTAWY PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO I NALICZA UJEMNE PUNKTY ZA BRAK ŚLEDZENIA PRZESYŁKI.

Naliczając punkty ujemne za WYSYŁKĘ MEBLI  WŁASNYM TRANSPORTEM  ALLEGRO NIEJAKO ZMUSZA  DO WSÓŁPRACY Z PRZEWOŹNIKAMI NARZUCONYMI PRZEZ ALLEGRO !  Korzystając z cenników przewoźników wskazanych przez Allegro sprzedaż na rynki zagraniczne staje się nie konkurencyjna z uwagi na bardzo wysokie ceny takich firm jak AMBRO EXPRESS, DHL, DPD itp. Koszt wysłania na przykład 1szt szafy do Czech to 1300zł !!! gdzie samemu wysyłając całego busa towaru to te 1300zł spokojnie pokrywa koszty paliwa?

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
mdrogeria
#21 Demiurg#

baa... allegro odejmuje ujemne punkty za to ,że NIE MASZ dyskusji , za to ,że klienci o nic nie pytają , a świadczy o tylko o tym ,że masz super towar , wysyłasz go ekspresowo i dociera do klientów bezproblemowo nie pomijając łonów  i idealnie dopracowane oferty .

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Nie odejmujemy punktów w Jakości sprzedaży za brak dyskusji. 

W mierze Dyskusje:

  • odejmiemy 20 punktów, jeśli stosunek nierozwiązanych Dyskusji do liczby zamówień z ostatnich 30 dni wyniesie 0,1%. Za każde kolejne 0,1% odejmiemy kolejne 20 punktów
  • nie dostaniesz punktów, jeśli stosunek nierozwiązanych Dyskusji do liczby zamówień z ostatnich 30 dni jest mniejszy niż 0,0001%.

Natomiast nie dostaniesz punktów w mierze Terminowe odpowiedzi, jeśli  w ostatnich 30 dniach nie masz pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach. Ale przyznamy Ci punkty w miarach: Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Prawda, dzisiaj spadłam z superplus na super, bo nie mam zwrotu od miesiąca, grrr.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

U mnie też posucha i punktacja kiepska ,zero zwrotów ,zero dyskusji ,nawet mało kto o coś pyta . Jak tu sprzedawać uczciwie by nie dostać po d....e ?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AnnaG-Antyki Nie odejmujemy punktów w mierze Brak zwrotów od klientów. 

Punkty zdobywasz, jeśli w ciągu ostatnich 30 dni żaden z Twoich kupujących nie zwrócił zamówienia. Gdy masz choć jeden zwrot – nie dostaniesz punktów w tej mierze. Wtedy punkty przyznamy Ci w mierze Szybkie zwroty wpłat.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not wiec tu- Odp.: Zobaczcie swoja krzywą jakości , uśmiałem się do łez - Społeczność Allegro - 885632 działała siła nieczysta ? Nie panujecie nad tym wszystkim , doprowadzacie sprzedawców do depresji  ,doszedłem do sedna ruchu punktacji w mojej jakości to błąd Waszego systemu   , który nie powinien mieć miejsca dlatego ,że te chore punkty mają diametralny wpływ na sprzedaż  ,dla mnie starego to zbyt dużo , mam dość  , poddaję się , wycofuję sukcesywnie oferty 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Masz w tej chwili 408 punktów na 500 możliwych. W dwóch miarach nie zdobyłeś maksymalnej możliwej liczby: Zadowolenie kupujących (43/50) i Szybka wysyłka (75/160). Podlinkowałam fragmenty artykułów, w których sprawdzisz jak liczone są punkty dla tych miar.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@nat_not Bzdura, nie odejmujecie ale nie dajecie.Brak zwrotów nie było pkt.Przynajmniej jeden zwrot na 30 dni i szybki zwrot wpłaty punktuje +50.

To samo z dyskusjami.Brak dyskusji = brak pkt.Rozwiązane dyskusje + dodatkowe pkt.

Wychodzi na to, że jak jesteś sprzedającym bez dyskusji i bez zwrotów to jesteś za to karany 🙂

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

I myślisz, ze tego nie wiem? Tylko powiedz co mi z tego? Jednego dnia miałam super +, a następnego tylko super, bo nikt nic nie zwrócił... Czy to moja wina? Mam gorzej opisywać czy do błędnych katalogów podłączać, żeby zwroty były, a może prosić znajomych o zakup i zwrot? Jestem karana za coś na co nie mam wpływu. Nie ważne czy to są punkty minusowe czy po prostu ich brak, ważne ze spadłam chodź dostawałam tylko pozytywy z 5cioma gwiazdkami, nie ma w tym mojej winy...

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@O-Sofa-pl Napisz proszę jakie konkretnie wyniary i wagę mają oferowane przez Ciebie towary.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not konkretnie chodzi mi o ten wykres , wytłumacz mi nagły spadek punktów i szybki powrót do naturalnego u mnie poziomu , nie podciągnę wyżej bo blokują mi szybkie wysyłki , o Wasze popićkane łony muszę kończyć 1,5 godziny wcześniej żeby skutecznie je nadać  ,wielokrotnie zgłaszałem problem z kurierem DPD , który zbiera paczki dużo przed godziną graniczną , nic w tym temacie nie zostało zrobione , a ma to znaczący jaki Widzisz wpływ na krechę jakości 

mdrogeria_0-1728805708266.png

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria 372 punkty to wynik z 9.10.2024. Dotyczy on ostatnich 30 dni (przed 9.10.2024). Wygeneruj raport. Zobaczysz w nim szczegółową punktację na każdy dzień.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not tak , właśnie 9-10 - 2024 zostały mi odjęte punkty za szybkie odpowiedzi w dyskusji   ,nagle po 24H wszystko wróciło do normy , ....co z tematem kuriera DPD , nikt nic nie wie , kogokolwiek , łącznie z doradcami nie interesuje temat , otrzymuję tylko lakoniczne odpowiedzi ,, przekazaliśmy .... tych ,,przekazań,,  już było kilka i do żadnego zgłoszenia nie otrzymałem wiążącej i merytorycznej odpowiedzi , nie potraficie zapanować na Waszymi przewoźnikami to nie przerzucajcie odpowiedzialności za nich na sprzedawców ,

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Tak jak pisałam  - wyniki dotyczą 30 ostatnich dni. Następnego dnia - 10.10.2024 - są to już inne dni niż poprzedniego. Najwcześniejszy dzień brany pod uwagę 9.10.2024 nie jest już wliczany do puli 10.10.2024, dlatego możliwa jest taka sytuacja, jak miała miejsce u Ciebie.

Sprawa kuriera DPD to inny temat i z tego, co piszesz jest już wyjaśniany.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not nic nie jest wyjaśniany , zostałem tylko pogłaskany odpowiedziami ,, przekazliśmy ......., pierwsze zgłoszenia poszły do supportu w kwietniu b.r i nic do tej pory się nie dzieje 

odnośnie punktów to właśnie 9-tego zostały mi odjęte ze statystyk punkty w mierze ,,czas odpowiedzi ..., a nie zostały zrekompensowane w mierze ,, brak dyskusji  ,stało się to dopiero w dniu następnym , ,to niedopuszczalne 

oznacz moderatorów
ogryz7
#12 Orędownik#

Pisałem o tym tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/brak-zwrot%C3%B3w-a-punkty-jako%C5%9Bci-sp...

Też nikt nic tak na prawdę nie wyjaśnił.

Chodziło o to, że nie miałem zwrotów przez 30dni i powinienem dostać punkty w mierze "Brak zwrotów", a miary tej w ogóle nie widziałem.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 Ta sprawa była wyjaśniana z osobami odpowiedzialnymi za dany obszar w Allegro i otrzymałeś odpowiedź. Miara nie była widoczna, bo miałeś 2 odnotowane zwroty. Żeby stwierdzić, że występuje błąd, musiałbyś się zgłosić w momencie, gdy zwrotów faktycznie nie ma, a mimo to nie widać miary "Brak zwrotów".

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ogryz7
#12 Orędownik#

@nat_not

Wrócę do Was z tym tematem, gdy znów nie będę miał zwrotów. 

oznacz moderatorów
Cyberius_VP
#9 Pomysłodawca#

Chore jest to że czas wysłania przesyłki liczony jest w momencie podjęcia przesyłki przez kuriera - obojętne jakiej firmy. Jeżeli danego dnia kurier już pobrał od Ciebie przesyłki po czym zaistniała następna sprzedaż i zmuszony byłeś wrzucić paczkę do paczkomatu to dopiero po wyjęciu jej przez kuriera system uznaje jej wysyłkę - niezależnie jakiego doręczyciela jest to skrzynka wysyłkowa. W przypadku niektórych kurierów nawet zeskanowanie numeru przesyłki podczas jej odbioru nie uruchamia uznania jej za wysłaną, uwzględnione to będzie dopiero po dostarczeniu jej na rozdzielnię. A my jesteśmy za to punktowani NEGATYWNIE.

oznacz moderatorów