Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam powiadomienie w momencie wycofywania się z Allegro smart, że niewykorzystane środki zostaną mi zwrócone na konto. Nie jest to pierwszy raz, kiedy tak się nie stało. Zwrotu nie mam do teraz.
Kiedy i w jaki sposób moje przelane środki trafią z powrotem do mnie?
@777Alex7 Myślę że wiedza to nie tylko umiejętność krytykowania wypowiedzi innych użytkowników, ale przede wszystkim umiejętność przedstawienia własnego widzimisię w taki sposób aby był czytelny i zrozumiały dla innych.
Wydaje mi się że twoje pytania nie wymagały odpowiedzi, piszesz że wielokrotnie rezygnowałaś ze smarta, masz więc duże doświadczenie w tym temacie, na pewno większe doświadczenie niż my wszyscy razem.
Życzę dużych zwrotów za niewykorzystane smarty.
Dzięki za wiadomość. Jak pisałam - zapytanie jest skierowane do moderatorów. Na początku konwersacji macie zresztą komentarz, który udzieliła inna osoba.
Może wam się coś takiego nie zdarzyło, mi tak. Jak zresztą pisałam - problemy są dwa. Nie chcę już się powtarzać, bo cała treść jest w konwersacji. Zamierzam odpisywać tylko moderatorom. Reszta niewiele tu wniesie.
@777Alex7 Ja tylko chciałbym jeszcze grzecznie przypomnieć że nie ma osobnego forum dla moderatorów, pisać tutaj może każdy zalogowany użytkownik. Ale takie pouczenia co nam wolno a co nie wolno są zawsze sympatycznie przyjmowane... Wiadomo, osób wszystkowiedzących jest ci u nas coraz więcej, więc radośnie się czyta takie teksty... 😂
Bardzo się cieszę że poprawiłam humor. 🙂 W sumie jest to z Twojej strony nawet pożyteczne, bo podbijasz ten wątek. Zastanawia mnie tylko jaki jest cel Twoich treści tutaj, skoro merytoryki brak, ale może jednak nie wszystko muszę wiedzieć.
Miłego!
Ano niestety brak merytoryki, od początku nie wiadomo o co było pytanie....
Ale pozostaje nadzieja że może automaty - boty allegrowe potrafią udzielić ci rzetelnej informacji.....
Przepraszam, ale mam wrażenie, że jesteśmy w różnych szpitalach, zatem pozwól, że na Twoje komentarze spuszczę zasłonę milczenia. 🙂 Może jak uda się zrozumieć, o co chodzi w moim wątku, to zaproszę do rozmowy. A póki co - udanych rozmów z botami.
@777Alex7 odnoszę wrażenie, że chyba nie bardzo wiesz jak działa forum, ale jeśli uważasz, że Twój problem został już skierowany do odpowiedniego działu, to życzę sukcesów 😉
Został. 🙂 Dziękuję
@777Alex7 to roczna subskrypcja czy miesięczna?
Miesięczne były
@777Alex7 widzę, że napisałaś do nas w tej sprawie przez formularz. W wiadomości mailowej prześlemy Ci informacje 🙂
Ok, dziękuję 🙂
@Syrena_zT Nic tylko się cieszyć że tak szybko problem rozwiązany.
Ale temat został poruszony na forum publicznym i my wszyscy chcielibyśmy wiedzieć jakie jest rozwiązanie. Bo może to dotyczyć wielu użytkowników.
Więc pozostaje pytanie: czy użytkownik który wykupił sobie smart na miesiąc może sobie w jednym dniu zrealizować zaplanowane zakupy, a następnie może zrezygnować ze smarta i liczyć na zwrot kosztu smarta za niewykorzystane dni miesiąca???
Swoją drogą żal mi użytkowników którzy są zmuszeni aż tak kombinować żeby zaoszczędzić kilka zł, ale pytanie jest aktualne.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
PYTANIE PIERWSZE I ZASADNICZE: czy wiecie jak odbywa się komunikacja z Waszym zespołem ze kulisami ???
Jeśli takie jest podejście do klienta, to prawdę powiedziawszy - odechciewa się na starcie.
Z jakiego powodu przy KAŻDORAZOWYM KOLEJNYM KONTAKCIE Z ALLEGRO ODPOWIADA MI NA MAILA INNA OSOBA, KTÓRA NAWET NIE ZAPOZNAŁA SIĘ ZE WCZEŚNIEJSZĄ KOMUNIKACJĄ?
JESTEM JUŻ ZMĘCZONA WYJAŚNIANIEM KAŻDEMU Z OSOBNA TEGO SAMEGO, GDZIE NAWET NIE WIEM CZY TA OSOBA TO PRZECZYTA, CZY TYLKO KOLEJNA ZNÓW BĘDZIE PYTAŁA OD POCZĄTKU O TO SAMO. LUDZIE - ILE MOŻNA?! CZY TO JEST JAKAŚ WEWNĘTRZNA TAKTYKA ALLEGRO ??
PISZĘ OFICJALNIE, BO TO PRZECHODZI WSZELKIE POJĘCIE. PROSZĘ O SPRAWDZENIE MOICH NADPŁAT NA PAŃSTWA KONCIE BANKOWYM BEZPOŚREDNIO PRZEZ OSOBY Z DZIAŁU FINANSOWEGO. JAK ZDĄŻYŁAM SIĘ ROZEZNAĆ - KONSULTANCI OD DWÓCH TYGODNI NIESTETY NIE SĄ W STANIE USTALIĆ NICZEGO, A PRZY TYM INFORMUJĄ O BŁĘDNYCH DATACH - NAWET W PRZYPADKU WCZEŚNIEJSZEGO TEMATU - ALLEGRO SMART.
JESTEM ZAŻENOWANA I RACZEJ KAŻDY NA MOIM MIEJSCU BY BYŁ.
NIE MAM ZAMIARU PO RAZ 3286 INFORMOWAĆ OBSŁUGĘ KLIENTA O TYM SAMYM, KIEDY ONA NAWET NIE ZADAJE SOBIE TRUDU ZAPOZNAĆ SIĘ ZE WCZEŚNIEJSZĄ KOMUNIKACJĄ.
PROSZĘ RAZ JESZCZE O PRZEKIEROWANIE SPRAWY BEZPOŚREDNIO DO DZIAŁU FINANSOWEGO, BO NA SPYCHOLOGIĘ KONSULTANTÓW NIE MAM ANI CHĘCI, ANI CZASU.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ponawiam pytanie jak wyżej...
@777Alex7 Widzę, że sprawa jest wciąż wyjaśniana w korespondencji nr 50647270. Rozumiem, że obsługa tego zgłoszenia nie spełnia Twoich oczekiwań. Będziesz mogła ją ocenić w ankiecie, którą otrzymasz mejlowo. Możesz również złożyć reklamację. Konsultanci na prośbę przekażą Ci jak wygląda ścieżka reklamacyjna w takim przypadku.
Reklamację złożę na pewno, bo "obsługa klienta" przechodzi moje ludzkie pojęcie...
Dziś - dla odmiany - żadnej informacji z obsługi klienta.
Tak se pomyślałam, że to dobry sposób aby mieć ciastko i zjeść jabłko.
O ile jest to wykonalne. Bo może się mylę.
Załóżmy chce coś kupić z darmowa przesyłka. Więc kupuje przedmiot i Smart na miesiąc. Po zakupie składam rezygnację ze smart przy miesięcznym chyba też jest 14 dni wypowiedzenia to jeszcze te kilka dni mam za free.
@777Alex7 a tak zapytam. Kolejne wykupienie smarta następuje po 15 dniach od rezygnacji?
Myślę że Allegro mogłoby udoskonalić swoje rozdawnictwo i wprowadzić 1 dniowego smarta powiedzmy za 1zł. To by rozwiązało wszystkie dylematy, kupić i potem rezygnować czy może wystarczy tylko kupić na 1 dzień?
@br. ja bym poszedł o krok dalej, zamiast sprzedawać stupid smart, trzeba każdemu dać wysyłkę za 1zł 😁