
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, mam taka sytuację. W zamówionych widniało zamówienie, które miało status : OPŁACONE. Przygotowaliśmy paczkę, nadaliśmy za pomocą managera paczek inpost. Paczka wysłana. Teraz oglądam zamówienia z dnia dzisiejszego i widzę przy tym zamówieniu, że PŁATNOŚĆ ANULOWANA i zwrócona prowizja. Tylko, że jak to jest możliwe, że klient anulował płatność, jak paczka została już wysłana. Czyli w efekcie nieopłacił, a paczka jest do niego w drodze. Co zrobić w takiej sytuacji dalej? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@promax_market Podaj mi proszę numer tego zamówienia. 🙂
Jeśli nie zmieniłeś statusu paczki, to klient mógł anulować zamówienie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
e73fc6c0-9792-11ee-ac60-3f06995e14ba
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Płatność anulowana czy zakup anulowany?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zawsze na bieżąco zmieniam status na w realizacji. Chyba jak jest w realizacji, to nie może anulować? To zamówienie było z wczoraj, czyli na pewno kliknęłam W REALIZACJI, bo tak jak napisałam robię to na bieżąco, jak wpadają zamówienia na telefonie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@promax_market To zamówienie ma status "anulowane", płatność również nie przeszła (klient próbował opłacić zamówienie BLIKiem o 20:32, ale z niepowodzeniem i dlatego o 20:38 płatność zmieniła swój status z "PENDING" na "CANCELLED")
Sprawdziłam, że ten klient złożył u Ciebie kolejne zamówienie 59b9f590-9793-11ee-a189-63b79a65f74f kilka minut później. I to zamówienie nie jest anulowane, jest opłacone i jest w drodze do klienta. Sprawdź to sobie, bo pewnie stąd Twoje wątpliwości. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, pięknie dziękuję. Faktycznie. Dlatego miałam na spisie, ze wysłane i coś mi tu nie pasowało. Dzisiaj cięzki dzień pakowania. Dziękuję za pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@promax_market Jasne, polecamy się na przyszłość 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamieszałeś!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zmień ustawienia, żeby po wygenerowaniu etykiety zmieniał się status zamówienia na wysłane. Proste i pomylić się nie można.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak mamy, dlatego moje zdziwinie było, że jak mógł anulować jak statusy były juz po wysłaniu. Ale moja pomyłka. Faktycznie było drugie zamówienie poprawne. Zamykam temat. Dziękuję za pomoc.