Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co za za bzdury które usłyszeliśmy na webinarze allegro z 11 marca
czy allegro już zupełnie odjechało?
dajecie 7dni na zwrot kasy , a potem zrobicie to automatycznie?
nawet gdy kupujący odeśle pustą kopertę lub niekompletny towar?
proszę o wyjaśnienia jak mam zrobić zwrot kasy zgodnie z przepisami, nie naruszając praw konsumenta?
gdzie napisać decyzję np: na odrzucenie takiego zwrotu?
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@maxr01 posłuchaj dokładnie, pracownica allegro w/w webinarze myli się w zeznaniach - raz mówi o rynkach zagranicznych, raz o polskim rynku
@_Likos_ przeanalizuj taką sytuację pod kątem polskich przepisów
- klient zgłasza zwrot i odsyła błędny produkt - wybiera odstąpienie od u mowy
- my wysyłamy prawidłowy. klient o wszystkim wie i nie ma z tym problemu
tak na prawdę dogadując się z klientem jest łamane polskie prawo - kupujący nie może odwołać odstąpienia od umowy
a teraz po zmianach allegro - ty będziesz musiał odwoływać odstąpienie od umowy i używać tego kryminogennego formularza allegro
co allegro tam przecież napisało i to po odstąpieniu przez kupującego do umowy,
czyli gdy wg prawa jesteś już właścicielem tego towaru:
Kupujący otrzyma informacje o Twojej decyzji zamiast zwrotu wpłaty.
Wszystkie te zmiany dążą do tego aby rezygnować ze smart.