Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od jakiegoś czasu zauważyłem ,że serwis wprowadził zmiany w metodzie wystawiania ofert. W życie weszła opcja "Czas trwania" a co za tym idzie dodatkowo opcja "Automatyczne wznawianie oferty (opcjonalnie)". Proszę mi wytłumaczyć jak to w praktyce działa? Ja zrozumiałem to tak, jeśli chodzi o ten tekst "Po zakończeniu czasu trwania wznowimy Twoją ofertę z pełnym zestawem przedmiotów" Czyli jeśli wystawiam aukcję na np. 3 dni, to jeżeli nikt nie kupi przedmiotu w ciągu tych dni, to automatycznie wystawia się na nowo. Dziś jednak doznałem wielkiego zaskoczenia, gdyż sprzedana oferta właśnie z zaznaczoną opcją, sama się wznowiła co może prowadzić do zakłopotania. Prosze o logiczne wyjaśnienie tej opcji, z góry dziękuję i pozdrawiam.
@CZESCI_PUMPEK Sprawdzimy to, ale poproszę o numer tej oferty.
Numer oferty którą kupił klient 12966557001.
Numer oferty która sama się wznowiła 12984367392
Jestem bardzo ciekawa odpowiedzi parę dni temu poruszałam ten temat i nie dostałam satysfakcjonującej odpowiedzi . Pani moderatorka napisała tylko że tak musi być po włączeniu tej opcji a tam przecież jest wyraźnie CZAS trwania a nie wyprzedaż towaru . Jedynie co to oznaczyła moją wypowiedz W PUNKT . Tak jak pisałam tam zmiany były od 2 listopada a ten błąd od zeszłego tygodnia po tych wielkich problemach z wprowadzaniem ofert
Wątek który wspominam
@CZESCI_PUMPEK Sprawdziłam tę ofertę i opcja auto wznawiania była włączona, więc jeśli ktoś dokonał w niej zakupu, oferta automatycznie się wznowiła. Wszystko zadziałało tutaj w porządku. Jeśli nie chcesz aby sytuacja ponowiła się w przyszłości, podczas wystawiania oferty, musisz odznaczyć tę opcję.
@_HolaOla_ Zmiany w wystawianiu ofert nastąpiły początkiem Listopada, zniknęła możliwość wystawiania aukcji do czasu sprzedaży. Zostawiliście tą opcję tylko na kont firmowych. Początkowo z zaznaczoną taką opcją było wszystko ok. Czyli jeśli coś sprzedałem aukcja się kończyła i nie wystawiała się ponownie, aż do wczoraj. Opcja automatycznego wznawiania jest w takim razie źle sformułowana, bo piszecie w niej ,że wznowi się po upływie "czasu" a nie sprzedaży. Nie możecie tego przywrócić tak jak było wcześniej? To są kolejne kłody rzucane pod nogi zwykłym użytkownikom. Wyobrażacie sobie ile trzeba poświęcać czasu ,aby zwracać jakąś uwagę czy coś się sprzedało i przypadkiem na nowo nie wystawiło? Albo jak mamy wyłączoną funkcję to sprawdzać co chwilę pocztę i wystawiać ponownie daną aukcję ?
potwierdzam, u mnie to samo, allegro jaja sobie z nas robi. Jest napisane w opcji " PO ZAKONCZENIU CZASU TRWANIA " a nie po sprzedazy!!!
Gdzie ten moderator??? Wszystko dobrze??? Chyba nie
@Antyki133 Gdy w ofercie jest dostępny jeden przedmiot, kończy się ona po sprzedaży - jej czas trwania dobiega końca. Jeśli zaznaczyłeś w niej opcję anutomatycznego wznawiania, wystawi się ponownie również z jednym przedmiotem. Nie jest to błąd.
Zgadza się, nie jest to błąd, tylko CELOWE działanie Allegro, żeby utrudnić sprzedaż prywatnym osobom, które nie są mile widziane na tej platformie.
Nie możecie przywrócić normalności tak jak było przed zmianami ? Dziś w nocy sprzedał mi się przedmiot który miał włączoną taką opcję... Po godzinie inny klient kupił ponownie ten przedmiot... i teraz mam problem! Zapewne czeka mnie kolejny negatywny negatyw, przez wasze wprowadzanie w błąd sprzedającego !!!!
@CZESCI_PUMPEK Najlepsze jest to ze ta opcja na licytacji dziala poprawnie i nie wystawia ponownie sprzedanego przedmiotu, a jak minie czas i oferta sie nie sprzeda to wystawia ponownie.
Zrobcie wreszcie z ta opcja porzadek nie mowcie mi ze wszystko jest ok bo nie jest!!!!
Wprowadzacie uzytkownikow w blad. Wszystko ma byc jasne i przejrzyste.
@nat_not @_HolaOla_ piszącym chodzi o niejasne sformułowanie 😞
"Po zakończeniu czasu trwania wznowimy Twoją ofertę z pełnym zestawem przedmiotów"
A powinno być 😉
"Po zakończeniu czasu trwania lub wyprzedania produktów wznowimy Twoją ofertę z pełnym zestawem przedmiotów"
powinno być normalnie - jak się nie sprzeda, niech się wznawia jeśli chcesz. A jak wystawiłeś jedną sztukę i się sprzedała to po jakiego wacka wznawiać? Już jej sprzedający nie ma, miał jedną sztukę i poszła sio do kupującego.
@katarzynab1712 ale można to odhaczyć i się nie będzie wznawiać 😄
ale jak się nie sprzedała to sprzedający chce żeby się wznawiała
Tu nie chodzi o to aby odhaczyć i mieć problem z głowy. Załóżmy ,że sprzedajesz około 100 produktów. Będziesz nagminnie siedzieć i patrzeć w pocztę czy przypadkiem nie skończyła Ci się jakaś oferta? Rozumiem jak masz tylko do 10 ofert. Było dobrze, to zrobiliście taki bubel ,że szkoda gadać ...
No to chyba nie tak to powinno działać...... @_HolaOla_
w którym miejscu znajduje się ta opcja "automatyczne wznawianie"?
@Olpack Tę opcję znajdziesz podczas edycji oferty, w sekcji "stan magazynowy".
To jest jakieś jedno wielkie nieporozumienie, wiele osób nie wie, że jak ktoś kupi to się to wznowi bo nigdzie tak nie jest napisane. Każdy myśli, że się wznowi jak skończy się czas... To są jakieś jajca i to niestety nie wielkanocne......... @_HolaOla_ @nat_not