Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
Proszę o szybką pomoc. Klient zamówił towar przez Allegro Paczkomaty InPost (Paczko Inpost), lecz przy wypełniam formularz Formularz Wysyłam z Allegro, otrzymuje info:
Błąd przetwarzania Usługa niedostępna u tego przewoźnika.
Nr zamówienia: b6114410-d7a3-11ee-9f5c-13e1ea5fa67a
@BB_FRESH Czy możesz pokazać mi jeszcze zrzut Twojego ekranu z tym komunikatem?
@BB_FRESH dziękuję, już sprawdzamy ten błąd i jak tylko dostanę informacje dla Ciebie, wrócę tutaj do Ciebie z odpowiedzią.
Gdzieś na forum przeczytałem, że pomogło wyczyszczenie ciasteczek. Zrobiłem to samo i zadziałało. Może to będzie przydatna uwaga dla Waszych informatyków. Zamykam temat.
Dziękuję i pozdrawiam.
@BB_FRESH cieszę się, że czyszczenie ciastek pomogło, ale i tak wyjaśniamy ten błąd po naszej stronie, aby takie problemy nie zdarzały się w przyszłości.